وضعیت سردار آزمون در لورکوزن تغییر می کند؟

شیک مهاجم اول لورکوزن است و سردار در حال حاضر به عنوان مهاجم دوم در ترکیب اصلی سیوانه حاضر می‌شود. باید دید پس از بازگشت فلوران فیرتز از کمند مصدومیت، وضعیت ستاره کشورمان در باشگاه آلمانی چگونه پیش خواهد رفت.

وضعیت سردار آزمون در لورکوزن تغییر می کند؟

مدیر ورزشی لورکوزن از ماندن مهاجم اول این تیم برای فصل آینده خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین خبرآنلاین، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن در خبری اعلام کرد که مهاجم اهل چک این باشگاه راهی بایرن مونیخ نخواهد شد.

در این روزها به دلیل رفتن احتمالی لواندوفسکی از بایرن مونیخ، صحبت‌هایی در خصوص خرید شیک از لورکوزن و جانشینی او در مونیخ مطرح شد.

به نقل از بیلد، سایمون رولفز گفت: هیچ نیازی نیست که با ما برای خرید شیک تماس بگیرید. خیلی طبیعی است که تیم‌ها علاقه‌مند به خرید شیک باشند. او مهاجمی سطح بالاست و به شدت در خط تهاجمی قدرتمند ظاهر شده است.

وی ادامه داد: اما او فصل آینده با ماست. خیلی واضح می‌گویم که او جایی نخواهد رفت.

شیک مهاجم اول لورکوزن است و سردار در حال حاضر به عنوان مهاجم دوم در ترکیب اصلی سیوانه حاضر می‌شود. باید دید پس از بازگشت فلوران فیرتز از کمند مصدومیت، وضعیت ستاره کشورمان در باشگاه آلمانی چگونه پیش خواهد رفت. بسیاری معتقدند که شاید سیوانه به جای استفاده از تک مهاجم در برخی مسابقات از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کند تا راه برای حضور آزمون باز شود.

سردار در این روزها به بازیکن خوب لورکوزن بدل شده و به احتمال فراوان در ترکیب اصلی تیم در بازی فرداشب حضور خواهد داشت.

 

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19665

ارسال نظر