سرخ‌ها در کورس قهرمانی در ۵ هفته پابانی - پیکان 0- پرسپولیس 2

تیم پرسپولیس با وجود یک یار کمتر موفق به شکست پیکان شد.

سرخ‌ها در کورس قهرمانی در ۵ هفته پابانی - پیکان 0- پرسپولیس 2

تیم پرسپولیس با وجود یک یار کمتر موفق به شکست پیکان شد.

 تیم‌های پرسپولیس و پیکان از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر له سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی نیمه نخست را هجومی آغاز کردند و مدافعان پیکان را تحت فشار گذاشتند تا اینکه سرخ‌پوشان در دقیقه ۱۶ به گل رسیدند. حامد پاکدل روی پاس امید عالیشاه در موقیعت گلزنی قرار گرفت و موفق شد تا دروازه پیکان را باز کند. بعد از گل پیکانی‌ها درصدد گل تساوی جلو کشیدند اما بازیکنان پرسپولیس بازی را کنترل کردند و اجازه موقیعت‌سازی به شاگردان مجتبی حسینی ندادند.

اما در رفت و برگشت و ضد حمله برای سرخ‌پوشان عالیشاه از سمت راست استارت زد ولی توپ را جلوتر انداخت سپس توپ بین او و مدافع پیکان در حال حرکت بود که عالیشاه با یک تکل خشن روی پای بازیکن پیکان رفت تا در بین بهت تماشاگران و بقیه قرمزها با جریمه کارت قرمز داور روبه رو شود.پس از اخراج عالیشاه در دقیقه ۳۲ پرسپولیسی‌ها موفق شدند تا تمام شدن نیمه نخست بازی را کنترل کنند.

در نیمه دوم پرسپولیس با وجود یک یار کمتر برخلاف انتظار باز هم نمایش خوبی داشت و به گل دوم هم رسید. رامین رضاییان روی یک ضربه شروع مجدد از میانه‌های میدان توپ را به شکل خطرناکی روی دروازه فرستاد و علی نعمتی مدافع پیشتاخته سرخ‌ها با یک ضربه سر در دقیقه ۴۹ دروازه پیکان را برای دومین بار باز کرد. شاگردان گل‌محمدی در ادامه با دوندگی بالا مانع از موقیعت‌سازی پیکانی‌ها شدند تا پرسپولیس در نهایت با همان نتیجه دو بر صفر به برتری برسد.  

پرسپولیس با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و فاصله با صدر را به ۴ امتیاز کاهش داد.

 

منبع: همشهری آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19441

ارسال نظر