برگ برنده استقلال در مقابل سپاهان دست این بازیکنان است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال توان شکست دادن سپاهان را دارد.

برگ برنده استقلال در مقابل سپاهان دست این بازیکنان است

در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان روز چهارشنبه در اصفهان به مصاف هم می‌روند که این بازی به زعم بسیاری از کارشناسان و منتقدان حساس‌ترین بازی هفته و از جمله دیدارهای تاثیرگذار در سرنوشت لیگ برتر است.

در این خصوص ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: هر دو تیم ارائه گر فوتبالی مدرن و قابل تمجید هستند و به همین دلیل انتظار می‌رود این دیدار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تماشاگر هم از تماشای آن لذت ببرد.

وی اضافه کرد: حالا که صحبت از تماشاگر شد باید ورود مجدد هواداران به ورزشگاه‌ها را به فال نیک گرفته و امیدوار باشیم انشاءالله با ریشه کن شدن کامل این بیماری کرونا، شاهد حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران باشیم تا این اتفاق هم به رونق گرفتن هرچه بیشتر فوتبال کمک کند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: من هم بر این عقیده هستم که این بازی را می‌توان گام بلندی برای قهرمانی استقلال دانست، اما منظور هرگز این نیست که در صورت پیروز نشدن و حتی شکست احتمالی قهرمانی از دست بچه‌های ما خارج می‌شود. فقط کار قدری دشوارتر می‌شود اما پیروزی احتمالی که اصلاً هم دور از دسترس نیست شاید تا حدود زیادی کار را برای قهرمانی تمام کند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: نقطه قوت تیم سپاهان خط حمله این تیم است که در مقابل درست نقطه قوت اصلی استقلال خط دفاعی آنهاست و شاید این تقابل خیلی جذاب و جالب باشد. اما نقطه ضعف سپاهان خط دفاعی آنهاست که حضورشان در آسیا هم بر آسیب پذیر بودن این منطقه صحه گذاشت. با توجه به اینکه استقلالی‌ها در خط حمله هم پر قدرت هستند و مهاجمان زهر داری دارند، پیش بینی من این است سپاهان در این بازی حتماً گل می‌خورد.

اصغرخانی گفت: نکته‌ای که استقلالی‌ها باید به آن توجه کنند این است که تا پایان فصل تنها بازی به بازی پیش رفته و قبل از هر بازی برای همان بازی تمرکز لازم را داشته باشند. همه تمرکز امروز استقلال باید روی تیم سپاهان باشد نه حریفان دیگر.

مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال بیان داشت: این بازی را باید بازی بزرگان و باتجربه‌ها دانست و بازیکنانی که نسبت به دیگران تجربه بالاتری دارند، می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در این بازی داشته باشند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19198

ارسال نظر