در انتظار خاص ترین بازی لیگ ایران!

لیگ برتر فوتبال ایران درحالی از چهارشنبه دوباره آغاز به کار می‌کند که یک دیدار بسیار حساس را در پیش رو دارد.

در انتظار خاص ترین بازی لیگ ایران!

لیگ برتر فوتبال ایران درحالی از چهارشنبه دوباره آغاز به کار می‌کند که یک دیدار بسیار حساس را در پیش رو دارد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ هفته گذشته بود که تیم نساجی مازندران با شکست آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت. این قهرمانی اما اصلا بدون حاشیه نبود و از ابتدای ورود دو تیم به ورزشگاه با اتفاقاتی که مقابل رختکن شماره دو و منتسب به تیم آلومینیوم رخ داد به حاشیه رفت. پس از آن اتفاقات بدی در مقابل رختکن رخ داد و این اتفاقات در جریان بازی بی تاثیر نبود و البته به پایان بازی هم کشیده شد تا جایی که حتی برخی از طرفداران دو تیم هم با یکدیگر درگیر شدند اما شدت این درگیری‌ها اصلا به اندازه کادرفنس دو تیم نبود!

حواشی این بازی باعث شد مربیان دو تیم به هم تاخت و تاز کرده و با عناوین عجیبی به تحقیر یکدیگر پرداخته و‌حتی شنیده می‌شد یکی از مربیان با لگد از خجالت دیگری درآمده است!

حال با گذشت چند روز از آن بازی جنجالی و در آستانه هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر، تیم آلومینیوم در اراک میزبان تیم نساجی است. بدون شک این جدال می‌تواند برای هر دو تیم حساسیت‌های خود را داشته‌باشد. مخصوصا این که محمد نوازی مربی آلومینیوم صراحتا ساکت الهامی سرمربی نساجی را به این بازی دعوت کرده و به نظر می‌رسد به او طعنه زده است.

این چالش ها باعث شد تا مسئولان شهر اراک برای این بازی تمهیدات خاصی لحاظ کنند تا این رقابت به حاشیه کشیده نشود. مسئولان باشگاه که میزبان این مسابقه هستند در جلسه‌ای با مسئولان استان حساسیت‌های این بازی را متذکر شدند تا در صورت بروز هر حاشیه‌ای شهر اراک آمادگی کنترل شرایط را داشته باشد. البته گویا در این جلسه پیشنهاد شده جهت جلوگیری از التهاب روی سکوهای ورزشگاه، از ورود هواداران نساجی به استادیوم ممانعت به عمل بیاورند. این درحالی است که باشگاه نساجی که در فینال جام حذفی هم از حمایت پرشور هوادارانش بهره برده بود، درنظر دارد با چند دستگاه اتوبوس، هوادارانش را به اراک بیاورد و قطعا اگر قرار باشد هواداران مازندرانی پشت در بمانند، اتفاقات ناگواری رقم خواهد خورد.

دیدار این دو تیم روز چهارشنبه و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام‌خمینی اراک برگزار می‌شود.

 

منبع: اقتصاد انلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19126

ارسال نظر