ستاره باشگاه رئال مادرید در انتظار جریمه سنگین

گرت بیل که می‌توانست یکی از گزینه‌های حضور در خط حمله باشد به دلیل مصدومیت در لحظه آخر از فهرست رئال مادرید برای این بازی کنار گذاشته شد تا کادر فنی این تیم در این مورد کمی به مشکل بخورد.

ستاره باشگاه رئال مادرید در انتظار جریمه سنگین

باشگاه رئال مادرید بالاخره به مصدومیت های گاه و بی گاه گرت بیل مشکوک شده است.

به گزارش عرشه آنلاین: رئال مادرید امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگای اسپانیا باید به مصاف اسپانیول برود.

شاگردان کارلو آنچلوتی تنها به کسب یک امتیاز در این بازی نیاز دارند تا بتوانند قهرمانی را در رقابت‌های این فصل مسجل کنند و این مربی ایتالیایی امیدوار بود که با توجه به بازی سخت چهارشنبه هفته جاری برابر سیتی در لیگ قهرمانان، بتواند به بعضی از بازیکنان کلیدی تیمش استراحت بدهد.

با این حال گرت بیل که می‌توانست یکی از گزینه‌های حضور در خط حمله باشد به دلیل مصدومیت در لحظه آخر از فهرست رئال مادرید برای این بازی کنار گذاشته شد تا کادر فنی این تیم در این مورد کمی به مشکل بخورد.

این ستاره ولزی در طول این هفته و پیش از بازی برابر اسپانیول به سختی کار کرده بود اما در نهایت مدعی شد که از ناحیه پشت و کمر احساس درد دارد و چاره‌ای جز کنار گذاشتن او از فهرست رئال وجود نداشت.

با توجه به این که بسیاری حدس می‌زنند که کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در بازی امشب ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور نداشته باشند، بیل این فرصت را داشت که برای چند بازی آخری که همچنان پیراهن رئال را پیش از پایان مهلت قراردادش با این تیم به تن دارد، بتواند بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

این اولین بار نیست که بیل مصدومیت را بهانه می کند. او صبح ال کلاسیکو و در حالی که کریم بنزما مصدوم بود، به باشگاه اطلاع داد که مصدوم است و نمی تواند به میدان برود. در ماه های اخیر نیز او بارها از بازی برای رئال سرباز زده و مورد دیشب سرانجام خشم مسئولان باشگاه را موجب شده است.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، باشگاه قصد در نظر گرفتن جریمه برای بیل را دارد. آنها بر این اعتقادند که بیل تمارض می کند و در واقع مصدوم نیست. این جریمه می تواند تا ۴۰۰ هزار یورو نیز باشد. در این زمینه تحقیقات کمیته انضباطی باشگاه مادریدی شروع شده و در صورت اثبات، این مبلغ از دستمزد او کسر خواهد شد. حتی گفته می شود در صورت اثبات تمارض، رئال می تواند بیل را از دریافت دستمزد برای ۱۱تا ۳۰ روز محروم کرده و حتی او را اخراج کند.

بازیکن ولزی در این فصل تنها ۷ بازی انجام داده است، پنج بازی در لیگ و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا که در مجموع ۲۹۰ دقیقه در میدان بوده است. آمار گلزنی او تنها یک گل است، گلی که او در ۲۲ آگوست گذشته مقابل لوانته در سیوتات دی والنسیا به ثمر رساند که مطمئناً آخرین گل او به عنوان بازیکن رئال خواهد بود.

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18949

ارسال نظر