شوک وحشتناک به گل محمدی و پرسپولیسی‌ها

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن طلب استوکس و درخواست شاکی پرونده به طور موقت بسته می‌شود.

شوک وحشتناک به گل محمدی و پرسپولیسی‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست سرخپوشان برای پرداخت طلب ۸۶ هزار دلاری استوکس مهاجم سابق از منابع باشگاه در این نهاد پاسخ نداد و با توجه به اینکه مهلت ۴۵ روزه برای پرداخت طلب این بازیکن روز دوشنبه به پایان می‌رسد،  در صورت پرداخت نکردن این طلب پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته می‌شود.   

امیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس  گفت: طبق حکم فیفا مهلت ۴۵ روزه باشگاه برای پرداخت طلب استوکس روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت (۲  می) به پایان می‌رسد و در صورت پرداخت نشدن مبلغ و درخواست شاکی پرونده، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به طور موقت بسته می‌شود و بعد از پرداخت مبلغ بلافاصله پنجره باز می‌شود.

باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نکردن مطالبات مالی استوکس به پرداخت ۸۶ هزار دلار از سوی فیفا محکوم شد و در مهلت ۴۵ روزه باید این مبلغ را پرداخت کند در غیر این صورت با جرایم و محرومیت‌هایی مواجه می‌شود.  

حسینی گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس از ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند تا طلب استوکس را پرداخت کنند و مشکلی به وجود نیاید. با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات هنوز فرا نرسیده است، به همین علت نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی وجود ندارد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18942

ارسال نظر