رونمایی فرهاد از برگ برنده استقلال در بازی مقابل سپاهان

فرهاد مجیدی در بازی مقابل سپاهان حساب ویژه‌ای روی هافبک استقلال بازکرده است.

رونمایی فرهاد از برگ برنده استقلال در بازی مقابل سپاهان

عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی و باکیفیتی است که در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان پیوست و عملکرد خوبی در میانه میدان از خود به جای گذاشت تا از او به عنوان یکی از خریدهای خیلی خوب این فصل آنها یاد شود.

آمانوف علیرغم عملکرد خوبی که در جریان بازی داشته و بارها هم شانس خوبی برای گلزنی اش ایجاد شده، هنوز نتوانسته با پیراهن آبی پوشان گلزنی کند. وی حتی در جریان دیدار با نساجی تنها پنالتی از دست رفته آبی‌پوشان را زد تا به نوعی خود را در نرسیدن تیمش به فینال جام حذفی مقصر بداند.

آمانوف که بعد از آن اتفاق مورد حمایت مجیدی و باشگاه استقلال قرار گرفت تا ریکاوری روحی شود، این روزها با آمادگی بالا در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی حضور دارد و یکی از با انگیزه ترین بازیکنان تیم است.

این هافبک ازبکستانی انگیزه‌های زیادی دارد تا در نخستین دیدار پیش روی تیمش که بازی حساسی مقابل سپاهان است، هم طلسم گلزنی خودش را شکسته و هم بتواند اتفاق ناگوار جام حذفی را که خودش را در آن مقصر می‌داند را جبران نماید.

بازی تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به میزبانی سپاهان و از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18917

ارسال نظر