خبر جدید از حضور تماشاگران در فینال جام حذفی

هنوز با حضور تماشاگران فینال حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران موافقت نشده است.

خبر جدید از حضور تماشاگران در فینال جام حذفی

نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در مورد حضور تماشاگران فینال جام حذفی فوتبال در در ورزشگاه آزادی تهران گفت: تا این لحظه شورای تامین تهران با حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی موافقت نکرده است.

نظری گفت: با وجود پیگیری‌ها مجوزی برای حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی صادر نشده است و شورای تامین استان تهران گفته اگر قرار است فینال در آزادی برگزار شود، باید بدون تماشاگر باشد.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) که قرار بود در تبریز برگزار شود روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که حدود ۲ فصل است که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده در اندیشه عبور از حریف قائم شهری و قهرمانی جام حذفی است.

بنابر این دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران که پیش از این قرار بود در ورزشگاه یادگار امام تبریز با هم مسابقه دهند هفتم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا قهرمان جام را مشخص شود.

تیم فوتبال لیگ برتری آلومینیوم اراک که شامگاه دوشنبه ۲۹ فروردین امسال با عبور از تیم خلیج فارس ماهشهر به فینال جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) صعود کرد با حذف مس کرمان و فینالیست شدن نساجی مازندران، حریف خود را در فینال جام حذفی شناخته است.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک و نساجی مازندران موفق شدند، تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۲ مدعی اصلی این رقابت‌ها را حذف کنند.

حتی خلیج‌فارس و مس کرمان، دوتیم شگفتی‌ساز جام حذفی هم که تا نیمه‌نهایی بالا آمده بودند نتوانستند مقابل آلومینیوم اراک و نساجی مازندران مقاومت کنند و با نتیجه‌ای مشابه مغلوب شدند گردونه بازی‌ها حذف شدند؛ و حالا در غیاب تیم‌های مطرحی، چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد، فینال جام حذفی با حضور دو رقیب لیگ برتری آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18355

ارسال نظر