واکنش درویش به وام 10 میلیاردی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه باید وام دریافتی از فدراسیون فوتبال را پس بدهد.

واکنش درویش به وام 10 میلیاردی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه باید وام دریافتی از فدراسیون فوتبال را پس بدهد.

به گزارش عرشه آنلاین، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دریافت ١٠ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال تحت عنوان قرارداد مضاربه‌ای اظهار کرد: همانطور که عنوان شده، باشگاه پرسپولیس این مبلغ را در قراردادی با موافقت فدراسیون فوتبال دریافت کرده و موظفیم که ظرف شش ماه این پول را به حساب فدراسیون فوتبال برگردانیم.

وی افزود: وقتی تیم‌های بزرگ فوتبال کشور دچار مشکل مالی می‌شوند، طبیعی است که یکی از راهکارها برای حل موقت مشکل همین نوع قراردادها باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم مثل سایر باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر مسائلی چون تبلیغات محیطی و ... مراودات مالی دارد و طبیعی است که وقتی دچار مشکل می‌شویم برای حل مشکل موقتا به سراغ فدراسیون برویم. حالا هم همین روال طی شده و موظفیم که تا شش ماه این پول را برگردانیم.

درویش با اشاره به مشکلات به جای مانده در پرسپولیس از مدیریت‌های گذشته اظهار کرد: در آن برهه پرسپولیس در شرف واگذاری بود و نمی‌توانستیم نسبت به مشکلات قدیمی بی‌تفاوت باشیم. بدهی‌های قبلی سنگین بود و مشکلات مدیریتی گذشته در ادوار قبلی شرایط نامطلوبی را رقم زده بود و اگر این مساعدت‌ها نبود الان شاهد واگذاری پرسپولیس نبودیم.

درویش در پاسخ به این سوال که شایعه شده که این کمک توسط وزارت ورزش و جوانان انجام گرفته است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. ما این پول را تحت عنوان قرارداد و وام از طریق فدراسیون دریافت کرده‌ایم و موظفیم این پول را ظرف مدت مشخص برگردانیم.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18250

ارسال نظر