لو رفتن حرف‌های پیکه علیه سرخیو راموس

در فایل صوتی لو رفته از جرارد پیکه و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، کاپیتان بارسا علیه سرخیو راموس نیز حرف زده است.

لو رفتن حرف‌های پیکه علیه سرخیو راموس

در فایل صوتی لو رفته از جرارد پیکه و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، کاپیتان بارسا علیه سرخیو راموس نیز حرف زده است.

به گزارش عرشه آنلاین، روز گذشته بود که ال کنفیدنسیال با انتشار یک گزارش ویژه، پرده از مکالمات تلفنی بین جرارد پیکه و لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا برداشت. سرقت اطلاعات از گوشی روبیالس فاش ساخت که پیکه در انتقال سوپرکاپ اسپانیا به عربستان و تغییر شکل برگزاری این بازی ها نقش مهمی داشته است. هولدینگ کاسموس با مالکیت پیکه، از این انتقال ۲۴ میلیون یورو سود کرده است و به فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز سالانه ۴۰ میلیون یورو خواهد رسید.

در بخشی دیگر از این مکالمات که به ۲۰۱۹ مربوط می شود، پیکه به روبیالس اطلاع می دهد که قصد دارد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند و از او درخواست می کند با مربی تیم المپیک اسپانیا در این رابطه صحبت کرده و در واقع به وی کمک کند در المپیک حضور پیدا کند. روبیالس از این پیشنهاد استقبال می کند و به پیکه می گوید:« من حتی دوست دارم تو دوباره برای تیم ملی هم بازی کنی.»

پیکه کمی بعد دوباره با روبیالس تماس می گیرد و به وی می گوید:« امروز در رسانه ها متوجه شدم که سرخیو راموس نیز می خواهد در المپیک باشد. از این مساله اطلاع داری؟»

روبیالس در پاسخ می گوید:« بعید می دانم چون چند روز پیش با راموس صحبت می کردم و او چیزی در این رابطه به من نگفت.» روبیالس اما در تماسی دیگر با پیکه تایید می کند که راموس قصد شرکت در المپیک را دارد.

پاسخ پیکه اما در نوع خود جالب است:« بله، این تاکتیک خاص و همیشگی راموس است. او افرادی دارد که به واسطه آنها اینگونه اخبار را زودتر در اختیار رسانه ها می گذارند تا ایجاد فشار کند.»

در نهایت اما نه پیکه و نه راموس به المپیک نرفتند.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17596

ارسال نظر