حریف جدید استقلال مشخص شد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: این تیم برای آمادگی هر چه بیشتر به مصاف استقلال تهران می‌رود.

حریف جدید استقلال مشخص شد

حسین عمادی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: تیم فجر شهید سپاسی بعد از اردوی ٣روزه در سیرجان و بعد از انجام بازی دوستانه مقابل گل گهر، برای آماده سازی بیشتر به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

وی افزود: تیم فجر ‌تمرینات منظم و با برنامه ای را بعد از بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک انجام داده و با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کادر فنی برای انجام یک اردوی سه روزه در شهر سیرجان و برگزاری یک بازی تدارکاتی در تاریخ ٣١فرودین ماه به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

عمادی افزود: بعد از انجام بازی دوستانه مقابل تیم گل گهر سیرجان در تاریخ سی و یکم فروردین ماه به شیراز باز خواهیم گشت و تمرینات را در شیراز ادامه خواهیم داد و پنجم اردیبهشت در تهران برابر تیم صدر نشین لیگ به میدان خواهیم رفت.

مدیر رسانه تیم فجر ادامه داد: بعد از انجام این دیدار به شیراز باز خواهیم گشت و با انجام تمرینات، خود را مهیای انجام مسابقه هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم مس رفسنجان در بازی خارج از خانه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های مکرر باشگاه و سرمربی تیم در ادامه مسابقات و در بازی‌های خانگی در شهر شیراز میزبان بازی‌های خانگی باشیم./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17320

ارسال نظر