ابلاغیه دادگاه برای مهدی قائدی+عکس

مهدی قایدی بازیکن پیشین استقلال و فعلی شباب‌الاهلی امارات باید در دادگاه پاسخگوی اتهامات وارده باشد.

ابلاغیه دادگاه برای مهدی قائدی+عکس

مهدی قایدی بازیکن پیشین استقلال و فعلی شباب‌الاهلی امارات باید در دادگاه پاسخگوی اتهامات وارده باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، امروز خبری منتشر شد مبنی بر شکایت محسن بنگر از یک چهره فوتبالی و یک بازیگر زن به جرم کلاهبرداری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشته است. ساعتی بعد از انتشار این خبر مشخص شد که بازیکنی که بنگر از او و همسرش شکایت کرده است کسی نیست جز مهدی قایدی ستاره فصل قبل استقلال تهران و بازیکن این روزهای الاهلی امارات. در زیر تصویر ابلاغیه به بازیکن سابق استقلال را مشاهده می‌کنید.

ماجرا از آن قرار است که این نفرات با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با صاحب این پروژه شریک شوند و به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند ولی بعد از مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاه برداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست داده است.

این پرونده به جز بنگر چند شاکی دیگر هم دارد که مبالغ میلیاردی طلب دارند و حالا دادگاه برای این نفرات ابلاغیه صادر کرده تا در دادگاه حضور پیدا کنند. در خصوص بازیگر زن هم اطلاعاتی در دسترس است اما چون هنوز این اتهام رسما اعلام نشده از ذکر نام او اجتناب می‌کنیم.

در خصوص بازیگر زن هم اطلاعاتی در دسترس است اما چون هنوز این اتهام رسما اعلام نشده از ذکر نام او اجتناب می‌کنیم.

ابلاغیه برای ستاره استقلالی در ماجرای کلاهبرداری/عکس

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16892

ارسال نظر