جزیات جدید از قرارداد رادوشویچ + هر بازی 5 میلیارد

محمدحسن انصاری فرد با قرارداد عجیبی که با رادوشویچ بست این تیم را حالا با یک بدهی سنگین مواجه کرده است.

جزیات جدید از قرارداد رادوشویچ + هر بازی 5 میلیارد

محمدحسن انصاری فرد با قرارداد عجیبی که با رادوشویچ بست این تیم را حالا با یک بدهی سنگین مواجه کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ قرارداد بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات که در دوران مربی محبوب و پرافتخار این تیم برانکو ایوانکوویچ به جمع سرخ‌پوشان پیوسته بود بعد از درخشش در لیگ نوزدهم توسط مدیر اسبق این تیم، محمدحسن انصاری‌فرد به مدت ۳ سال یعنی برای فصل‌های فوتبالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تمدید شد.

با انتشار اسناد این قرارداد هواداران فوتبال و پرسپولیس متوجه شدند که پیشکسوت اسبق پرسپولیس با بستن قراردادی با مبلغ بسیار بالا این تیم را با هزینه ارزی بسیار بالا مواجه کرده است. طبق این اسناد انصاری‌فرد مبلغ قرارداد این بازیکن برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را که با این تیم قرارداد داشته، افزایش داده و به عدد ۲۱۰ هزار یورو رسانده است. همچنین قرارداد این بازیکن برای فصل فوتبالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دویست و پنجاه هزار یورو، برای فصل فوتبالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دویست و شصت هزار یورو و برای فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دویست و هفتاد هزار یورو بوده است.

یک قرارداد با مبلغ ۹۹۰ هزار یورو که بندهای تشویقی مثلا به ازای هر کلین‌شیت هزار یورو، کسب سهمیه آسیایی ۲۰ هزار یورو و درصورت رضایت مدیرعامل و سرمربی باشگاه ۲۰ هزار یورو در آن گنجانده شده است. سنگربان ۳۳ساله موفق شد با ثبت ۳ کلین‌شیت، ۳ هزار یورو به آورده خود اضافه کند و سرخ‌پوشان تهرانی نیز با کسب سهمیه آسیایی ۲۰ هزار یورو به مبلغ پرداختی خود به شماره ۴۴ اسبق سرخ‌پوشان افزودند.

بوژیدار رادوشویچ در فصل فوتبالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در ۴ دیدار مقابل گوا هند، مس رفسنجان، مس نوین کرمان و شاهین بندرعامری به میدان رفت. او همچنین در لیگ بیست‌ویکم با پیراهن سرخ‌پوشان پایتخت در دیدارهای مقابل گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در مستطیل سبز حاضر شد. یک قرارداد ۹۹۰ هزار یورویی (بدون درنظر گرفتن بندهای گنجانده‌شده در قرارداد) برای ۵۴۰ دقیقه بازی برای پرسپولیس تهران که به معنی هر دقیقه بازی این سنگربان کروات برای سرخ‌پوشان ۱۸۳۳ یورو (حدود ۵۵ میلیون تومان) تمام شده است.

در واقع این بازیکن برای هر بازی تقریبا ۵ میلیارد تومان دریافتی داشته است.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16618

ارسال نظر