آخرین آرای صادره از کمیته انضباطی فوتبال

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره شکایات مختلف صادر کرد.

آخرین آرای صادره از کمیته انضباطی فوتبال

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره شکایات مختلف صادر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، آرای صادره به شرح زیر است:

باتوجه به شکایت میلاد غریبی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه سه میلیارد و سیصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان نسبت به شکایت شاکی قرار رد دعوی صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت محمدمهدی شهپری بابت مطالبه یکصد و پنجاه میلیون ریالی، به پرداخت این هزینه دادرسی محکوم شد.

محمد مومنی مقدم جهت مطالبه وجه سه میلیارد و چهارصد میلیون ریالی از باشگاه استقلال شکایتی را تنظیم کرد که کمیته تعیین وضعیت این شکایت را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.

حنیف عمران زاده از باشگاه نفت مسجد سلیمان شکایت کرد و خواستار مطالبه هشتصد میلیون ریالی شد که پس از بررسی پرونده، این باشگاه به پرداخت پانصد و نود میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت درخواست مطالبه فردین رابط به مبلغ یک میلیارد نهصد و هشتاد میلیون ریال، محکوم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد و نود و پنج میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

باتوجه به شکایت مسعود عالی پور از باشگاه شهرخودرو بابت مطالبه وجه هفتصد و پنجاه میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

پرونده شکایت محسن پرخنده و سعید پرخنده از باشگاه ماشین سازی تبریز، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان غیرقابل رسیدگی اعلام و قراررد دعوی صادر شد.

شکایت مجتبی عباسی از باشگاه شاهین بندرعامری در خصوص مطالبه دویست و پنجاه میلیون ریالی، منجر به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی شد.

عارف توسلی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر جهت مطالبه یکصد و هشتاد میلیون ریالی شکایت کرد که باتوجه به رای صادره، این باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

باشگاه خوشه طلایی ثنا به دلیل شکایت وحید بیاتلو محکوم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد و پنج میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی در حق وی شد.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16589

ارسال نظر