دیدار اضطراری یحیی گل محمدی با مدیرعامل پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.

دیدار اضطراری یحیی گل محمدی با مدیرعامل پرسپولیس

یحیی گل محمدی بازیکن با سابقه تیم پرسپولیس است . یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه پرسپولیس نیز می باشد که در این فصل گرفتار حواشی زیادس شده است . یحیی گل محمدی پس از استعفا های فراوان و جنجال های بسیار به تازگی اینستاگرام خودرا نیز از دسترس خارج کرده است . یحیی گل محمدی در این فصل نتوانست به جام باشگاه های آسیا برس. یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.

️این نشست به درخواست مدیرعامل باشگاه برگزار شد.گفت‌وگو درباره مشکلات تیم و تلاش برای رفع آن و برنامه‌ریزی برای تقویت روحیه تیمی محورهای اصلی این نشست بود.️در این جلسه برای شش بازی آینده پرسپولیس تا پایان فصل برنامه‌ریزی صورت گرفت تا تیم بدون دغدغه و با شرایط مناسب خود را برای بازی‌های باقیمانده آماده کند.

یحیی گل محمدی

 سرمربیگری پرسپولیس

گل محمدی 23 دی 1398 جایگزین کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس شد

او در حالی توانست سکان هدایت یکی از پرطرفدارترین تیم ایران را بدست بگیرد که در 1/5 سال حضور خود در تیم شهر خودرو عملکرد خوبی با این تیم مشهدی داشت

یحیی گل محمدی

از تیم پورا تا بازنشستگی

درخشش او در تیم پورا باعث شد در شروع فصل سال 73 با پرسپولیس قرارداد 4 ساله ببندد

او تا سال 77 عضو این باشگاه بود سپس یک فصل به فولاد رفت و در نهایت سال 80 دوباره به پرسپولیس بازگشت و سه سال در این تیم حضور داشت

از سال 83 تا فصل 86 – 87 نیز پایان عمر فوتبال خود را در صبا باتری گذراند

دوران مربیگری

گل‌محمدی بعد از خداحافظی از فوتبال مربی‌گری را از سال ۱۳۸۸ در تیم تربیت یزد شروع کرده و در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد.

وی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخته و در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد.

این بازیکن ملی پوش در مهر ماه سال ۱۳۹۱ به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

پس از پایان نیم فصل سال 1391 با برکناری مانوئل ژوزه، گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

گل محمدی 29 اسفند ماه 1391 در برنامه 90از سرمربی گری پرسپولیس کناره گیری کرد اما این استعفاء مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی، وی مورد انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در مدتی که سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت فقط دو باخت را در کارنامه خود یدک می کشید در تاریخ 18 اردیبهشت 92 بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد و ازاین تیم جدا شد.

با آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را پذیرفت و پس از آن در سال 1393 به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیوست. قرارداد او با ذوب آهن در خرداد 95 به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. اما یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن قراردادش را با این باشگاه اصفهانی در تاریخ سوم مهر 95 فسخ کرد.

یحیی گل‌محمدی در خرداد سال 1396 با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و سرمربی این تیم شد و سپس در سال بعد هدایت پدیده مشهد را در لیگ هجدهم بر عهده گرفت.

وی در بهمن 1393 از طرف کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد. گل محمدی در فصل 94–1393 با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد. او در فصل 95–1394 برای دومین سال پیاپی تیم ذوب آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16160

ارسال نظر