حاشیه های تمام نشدنی رونالدو و هوادار دل شکسته

مادر هوادار اورتون از عذرخواهی کریستیانو رونالدو به خاطر حادثه تلفنی انتقاد کرد.

حاشیه های تمام نشدنی رونالدو و هوادار دل شکسته

مادر یکی از هواداران اورتون که پس از بازی شنبه با کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد درگیر شد، این مهاجم را به دلیل "عدم عذرخواهی" مورد انتقاد قرار داد.

به نظر می رسد رونالدو گوشی را از دستان جیکوب هاردینگ ۱۴ ساله که در حال فیلمبرداری از بازیکن پرتغالی بود در گودیسون پارک زمین زد.

روز یکشنبه، پلیس مرسی ساید اعلام کرد که در حال بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته است تا مشخص شود که آیا این مرد ۳۷ ساله در جریان این حادثه مرتکب تخلف شده است یا خیر.

خود رونالدو با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، بابت آنچه که او یک "غوغا" خواند، عذرخواهی کرد و از هوادار مورد نظر برای حضور در یک مسابقه در اولدترافورد دعوت کرد.

با این حال، سارا کلی، مادر هاردینگ، می گوید که از عذرخواهی این مهاجم پرتغالی راضی نشده است.

کلی به تلگراف گفت: «عذرخواهی یا عدم عذرخواهی، چیزی بود که من را بیشتر عصبانی کرد. من فکر کردم، "چقدر بی ادب - تو به همه می گویی که عذرخواهی کرده ای و نگفتی". "خوب، شما آن را در رسانه های اجتماعی منتشر کردید، اما باید از پسرم عذرخواهی کنید. او چندین ساعت فرصت داشت تا در مورد آن فکر کند. او باید اطلاعات تماس ما را می فهمید، خصوصی تماس می‌گرفت، با ما صحبت می کرد و چیزی را منتشر می کرد. من با آن خوشحال می‌شدم.»

منبع : ایلنا

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15956

ارسال نظر