واکنش قاسمی نژاد به شایعات جدایی از استقلال+ تصویر

امین قاسمی نژاد با انتشار یک استوری، به شایعات جدایی خود از استقلال واکنش نشان داد.

واکنش قاسمی نژاد به شایعات جدایی از استقلال+ تصویر

امین قاسمی نژاد با انتشار یک استوری، به شایعات جدایی خود از استقلال واکنش نشان داد.

 

امین قاسمی نژاد یکی از خریدهای مهم استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. بازیکنی که حتی شایعاتی درخصوص پیوستن او به جمع شاگردان گل محمدی نیز مطرح و عنوان شد که او قرار است برای امضای قرارداد راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه استقلالی ها با هایجک قاسمی نژاد، او را به خدمت گرفتند.

از زمان پیوستن این بازیکن به استقلال، او در دو دیدار برابر الهلال و هوادار برای دقایقی به میدان رفت اما مقابل ذوب آهن فرصت بازی را به دست نیاورد تا امروز شایعاتی درخصوص جدایی این بازیکن در فضای مجازی منتشر شود.

طبق اخباری که در این خصوص منتشر شد، عنوان شد که قاسمی نژاد به دلیل عدم حضور در ترکیب اصلی استقلال، به دنبال جدایی از جمع شاگردان مجیدی بوده و حتی عنوان شد که این بازیکن به دنبال حضور در پرسپولیس است. شایعه ای که در همان نگاه اول نیز مشخص بود پایه و اساسی ندارد.

در همین رابطه نیز قاسمی نژاد یک استوری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او در این تصویر با پیراهن استقلال و یک قلب آبی و یک ایموجی بازو، نشان داد که با قدرت به کارش در این تیم ادامه می دهد و اخبار پیرامون جدایی او شایعه ای بیش نیست./ ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1594

ارسال نظر