رونمایی گل محمدی از شاه‌ماهی تابستانی پرسپولیس

یحیی گل محمدی برای دروازه تیم پرسپولیس در فصل آینده برنامه ویژه‌ای دارد.

رونمایی گل محمدی از شاه‌ماهی تابستانی پرسپولیس

با نزدیک شدن به پایان فصل در نقاط مختلف دنیا، شایعات نقل و انتقالاتی از همین حالا به راه افتاده و این شایعات پیرامون تیم‌ها و بازیکنان بزرگ بیشتر از قبل است.

بیشتر بخوانید: علیرضا بیرواند در راه پرسپولیس | سورپرایز ویژه باشگاه برای سرخ‌پوشان

علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی ایران که شانس زیادی هم برای حضور در جام جهانی دارد، در تیم باشگاهی خود در لیگ پرتغال کمتر فرصت بازی کردن پیدا می‌کند و اکثرا نیمکت نشین است. علیرضا برای اینکه در جام جهانی هم گلر شماره یک تیم ملی باشد، نیاز دارد در فصل بعد و در مدت زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی در شرایط بازی باشد و در تیمی به صورت فیکس بازی کند.

از چند وقت قبل شایعه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد و خود علیرضا هم این موضوع را تکذیب نکرد تا خیلی‌ها فکر کنند با چراغ سبزی که بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس نشان داده، علیرضا اولین خرید پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود. پرسپولیس در این فصل به شدت از پست دروازه بانی ضربه خورد و نمایش‌های ضعیف حامد لک صدای پرسپولیسی‌ها را در آورد. چند روز قبل هم لک توسط یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد.

با وجود اینکه خود یحیی هم علاقه‌مند به حضور بیرانوند در پرسپولیس است، ولی نه از سمت کادرفنی و نه باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با بیرانوند گرفته نشده و مذاکره ای هم انجام نشده است. حالا خبر می‌رسد که بیرانوند با پیشنهاد یک تیم پرتغالی برای فصل آینده مواجه شده و این باشگاه که رتبه ای تک رقمی در جدول فعلی لیگ پرتغال دارد، از طریق نماینده خود مذاکراتی را با بیرانوند انجام داده و می‌خواهد در سال منتهی به جام جهانی گلر اصلی تیم ملی را به خدمت بگیرد. به این ترتیب برای پرسپولیس در راه جذب بیرانوند رقیبی جدی پیدا شده و حال باید دید علیرضا در فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد./ خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15756

ارسال نظر