عاملی که قاتل پرسپولیس شد

پیشکسوت سرخابی‌ها می‌گوید اگر پرسپولیس می‌خواهد فاصله ۶ امتیازی با استقلال را جبران کند و در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسد باید بدون کوچک‌ترین اشتباه، فوتبالش را ادامه دهد.

عاملی که قاتل پرسپولیس شد

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پس از برگزاری بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری متوقف شد که بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شده است تا تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها همچنان در کوران مسابقات باقی بمانند.

فرزاد آشوبی با توجه به سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و استقلال تهران درباره شرایط این تیم‌ها برای کسب قهرمانی در دو جام مختلف و همچنین نگاه دراگان اسکوچیچ به بازی‌های داخلی کشور برای انتخاب لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شروع بازی‌های یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: شرایط امسال در لیگ برتر برای پرسپولیس طوری پیش رفته است که این تیم با رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به سال‌های قبل در جام حذفی باید شرکت کند. تیمی که پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر دارد باید با گل محمدی به قهرمانی در جام حذفی هم فکر کند.

وی درباره ادامه رقابت پرسپولیس و استقلال در جام حذفی همچون بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد: مسیر کوتاه رسیدن به جام و کسب قهرمانی در رقابت‌های حذفی می‌تواند دو لبه متفاوت داشته باشد. اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد شرایط بسیار متفاوت‌تری نسبت به گذشته خواهد داشت. در صورت کسب جام هم شرایط خیلی بهتری را تجربه می‌کند. همه چیز بستگی به طرز دیدگاه اعضای تیم دارد.

آشوبی با انتقاد از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار قبلی مقابل استقلال و هوادار تاکید کرد: پرسپولیس اصلاً در دو بازی قبلی خود تمرکز نداشت. نوسان عملکرد بازیکنان پرسپولیس بسیار زیاد شده است. فکر می‌کنم اگر پرسپولیس می‌خواهد فاصله ۶ امتیازی با استقلال را جبران کند و در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسد باید بدون کوچک‌ترین اشتباه، فوتبالش را ادامه دهد. نداشتن تمرکز قاتل امتیازات پرسپولیس شده است.

وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ دو تیم سرخابی پایتخت برای کسب جام افزود: استقلال ساختار ثابت فنی خود را به خوبی طی کرده است. این تیم برای رسیدن به جام فشار زیادی را تحمل می‌کند اما اگر می‌خواهد در پایان فصل با هواداران خود سرود قهرمانی سر دهد نیاز است در بازی‌های حساس بیرون از خانه امتیازات را جمع‌آوری کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال یادآور شد: در صورتی که استقلال از این به بعد امتیاز از دست بدهد پرسپولیس می‌تواند فاصله اش را با صدر جدول را کمتر کند اما فکر می‌کنم این تیم به تمرکز بسیار بالایی نسبت به شرایط این روزهایش نیاز دارد.

وی در پایان درباره شرایط تیم ملی ایران نیز با دراگان اسکوچیچ اشاره کرد و گفت: اسکوچیچ نشان داد انتخاب خوبی بوده است. او در دو زمان مختلف توانست بهترین نتایج را با تیم ملی ایران بگیرد. به همین خاطر فکر می‌کنم لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را دارد. اسکوچیچ زمان کافی هم برای پیاده کردن تاکتیک دلخواه خود در جام جهانی دارد پس فکر کردن به جایگزین برای او اشتباه است. آقایانی که می‌خواهند از سرمربی بعدی حمایت کنند از همین اسکوچیچ بهترین حمایت را کنند تا نتایج خوبی بگیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15732

ارسال نظر