پاسخ کوبنده رضا درویش به سخنان جنجالی فرهاد مجیدی

رضا درویش به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

پاسخ کوبنده رضا درویش به سخنان جنجالی فرهاد مجیدی

تساوی استقلال و پرسپولیس در دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر که به ترتیب مقابل پیکان و هوادار رقم خورد، باعث حفظ فاصله ۶ امتیازی دو تیم در بالای جدول شد. تساوی‌های دو تیم در حالی رقم خورد که مدیران و مربیان پرسپولیس همچون همتایان خود در استقلال نسبت به داوری اعتراض داشتند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و حاشیه خروج بازیکنان و مربیان این تیم در پایان فصل به تشریح جزئیات پرداخت.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شایعه جدایی میلاد سرلک و مهدی ترابی در پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: چنین چیزی نیست. با آنها وارد مکاتبه شده‌ایم و گفته‌ایم که برای تمدید آمده هستیم. مشکلی برای تمدید قرارداد آنها وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم تمام بازیکنان و سرمایه‌های پرسپولیس را حفظ کنیم که با آرامش و دور از هرگونه حاشیه هم چنین موضوعاتی را پیگیری می‌کنیم.

وی در خصوص تساوی استقلال مقابل پیکان و حفظ اختلاف ۶ امتیازی با آبی‌پوشان که به صدر جدول تکیه زده‌اند، گفت: ما تا آخرین دقیقه از بازی‌های فصل جاری به قهرمانی فکر می‌کنیم. تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به آنچه استحقاق تیم است برسیم. امیدوارم تقدیر هم با ما همراه باشد و دل هواداران خود را شاد کنیم. اگر هر نتیجه دیگری هم برای رقیبان می‌افتاد باز هم دست از تلاش بر نمی‌داشتیم و به قهرمانی فکر می‌کردیم.

درویش درباره بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور تصریح کرد: همه چیز در جام حذفی با هر بازی آغاز می‌شود و در پایان همان دیدار تکلیف یک جام مشخص می‌شود. منظورم این است که کاملا خودمان را برای این جام آماده کرده‌ایم تا در سال جدید هم بتوانیم با نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها برای رسیدن به جام تلاش کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال ادامه حذف پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده که امور جاری را پیگیری می‌کند و روی مسائل مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای فعالیت دارد. امیدوار هستیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم تا بار دیگر بتوانیم با شایستگی باعث افتخار برای فوتبال باشگاهی کشور شویم.

او درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی درباره اعتراض سایر تیم‌ها به داوری رقابت‌ها تصریح کرد: من چرا باید درباره صحبت‌های او اظهار نظر کنم. درباره باشگاه خودمان صحبت می‌کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداریم. از خودش بپرسید چرا درباره این مسائل صحبت کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا اجازه ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی ایران را خواهید داد، گفت: هر کمکی که از دست ما برای عزت فوتبال ملی بر آید را انجام می‌دهیم. به هر حال دوست داریم تیم ملی کشور بهترین نتایج را در جام جهانی ۲۰۲۲ بگیرد و امیدوار هستیم چنین اتفاقی را هم برایمان رقم بزند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15184

ارسال نظر