ترفند مهم مجیدی برای بازی مقابل پیکان | فرصت دوباره فرهاد به ستاره خارجی استقلال

فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال را با ۳ دفاع مقابل پیکان به میدان می‌فرستد.

ترفند مهم  مجیدی برای بازی مقابل پیکان | فرصت دوباره فرهاد به ستاره خارجی استقلال

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر آبی پوشان در حالی از پیکان میزبان می‌کنند که نتیجه این بازی تاثیری در صدرنشینی‌شان در جدول ندارد.

در آخرین بازی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و امتیازات این بازی برای آبی پوشان بسیار مهم است چون می‌تواند برای این تیم گام بلندی به سوی قهرمانی باشد.

فرهاد مجیدی که از بدو حضورش در استقلال سیستم دفاع ۳ نفره را در این تیم به کار گرفت، به جز برخی موارد معدود که از نظر داشتن بازیکن در مضیقه بود در اکثر دیدارهای تیمش از همین سیستم استفاده کرد و با استفاده از همین سیستم در این فصل دفاعی غیر قابل رسوخ ساخته است.

آبی پوشان در حالی امروز برابر پیکان به میدان می‌روند که مجیدی قصد ایجاد تغییر در سیستم دفاعی تیمش ندارد و استقلالی‌ها با همان دفاع ۳ نفره به مصاف پیکان می‌روند.

رافائل سیلوا جدیدترین خرید آبی پوشان که در همین مدت کوتاه حضورش در استقلال عملکرد خوبی داشته شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان دارد و عارف غلامی مدافع ملی پوش استقلال به همراه محمد دانشگر می‌توانند دیگر نفراتی باشند که خط دفاعی آبی پوشان را در بازی امشب تشکیل می‌دهند.

این بازی از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15070

ارسال نظر