گلباران رئال مادرید در نیوکمپ

تیم زنان بارسلونا در حضور بیش از 91 هزار تماشاگر در نوکمپ موفق به شکست 5-2 رئال شد تا هم راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود و هم یک رکورد جهانی را ثبت کند.

گلباران رئال مادرید در نیوکمپ

تیم زنان بارسلونا در حضور بیش از ۹۱ هزار تماشاگر در نوکمپ موفق به شکست ۵-۲ رئال شد تا هم راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود و هم یک رکورد جهانی را ثبت کند.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال زنان بارسلونا با برتری ۵-۲ در بازی برگشت و ۸-۳ در مجموع، توانست راهی دور بعد لیگ قهرمانان زنان اروپا شود.

یک هفته پیش در مادرید بارسا توانسته بود ۱-۳ از سد رئال عبور کند و در یک روز تاریخی توانست کار صعود خود به نیمه نهایی را تکمیل کند. امروز نوکمپ میزبان بازی برگشت دو تیم بود و رکورد تماشاگر در یک بازی فوتبال زنان نیز شکسته شد. ۹۱۵۳۳ نفر در ورزشگاه حاضر بودند تا جشن صعود بگیرند. رکورد قبلی به بازی تیم ملی زنان آمریکا و چین در فینال جام جهانی سال ۱۹۹ اختصاص داشت و ۹۰۱۸۵ نفر در ورزشگاه رزبول لوس انجلس آن دیدار را به تماشا نشستند.

در بازی امشب بارسلونا ابتدا با گل دقیقه ۸ ماپلی لئون پیش افتاد ولی دقیقه ۱۶ رئال توسط کارمونا از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در شروع نیمه دوم و دقیقه ۴۸، رئال مادرید موفق شد توسط زورونسا به گل دوم برسد و نوکمپ را در شوک فرو ببرد ولی قهرمان اروپا خلای سریع واکنش نشان داد و دقیقه ۵۲ توسط بونماتی کار را برابر کرد. تنها سه دقیقه بعد کلودیا پینا گل سوم را به ثمر رساند و دقیقه ۶۱ نوبت به بهترین فوتبالیست زن حال حاضر دنیا یعنی الکسیا پوتیاس رسید تا گل چهارم را بزند.

بارسا توسط هانسن در دقیقه ۷۰ گل پنجم را زد تا برتری خود را پررنگ تر کند. به این ترتیب بارسا ۵-۲ برنده شد و با دبل کردن رئال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. 

بارسا همچنان این شانس را خواهد داشت تا از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در اروپا دفاع کند.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14266

ارسال نظر