تیم ملی فوتبال|تیم ملی فوتبال در برابر لبنان|تیم ملی فوتبال در مشهد

اصولی: از عملکرد اسکوچیچ راضی هستیم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص ماندن اسکوچیچ ابراز نظر کرد

اصولی: از عملکرد اسکوچیچ راضی هستیم!

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از خبر آنلاین، احسان اصولی در خصوص برگزاری مسابقه ایران و لبنان اظهار کرد: تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد، همه چیز آماده یک بازی بسیار خوب و مقتدرانه برابر لبنان است.

او در خصوص بلیت‌فروشی گفت: چون مراجعه برای تهیه بلیت زیاد است و افراد در همان ساعات اولیه وارد سایت شدند، سایت قطع نشد ولی کند شد. همزمان چون باید با سایت ثبت احوال هم لینک می‌شد، زمان‌بر شد و ارتباط کند شد. در تلاشیم این مشکل هم رفع شود. تا الان گزارشی که دریافت کردم ۲ هزار بلیت فروخته شده‌است. 

اصولی افزود: تا این لحظه مجوز حضور یک سوم از هواداران صادر شده، اگر مجوزهای لازمه صادر شود افزایش خواهیم داشت.

او در خصوص توییت براتی در رابطه با حضور دایی در تیم ملی گفت: معدل عملکرد اسکوچیچ را خوب و قابل قبول ارزیابی می‌کنیم. با براتی هم که صحبت کردم ایشان اصلاح کرد و در جلسه هیات رییسه هم یکی از کسانی که نسبت به عملکرد اسکوچیچ رضایت دارد، آقای براتی است. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون  در خصوص بازی تدارکاتی گفت: برای تدارکات لازم تیم ملی که بتوانیم با آمادگی کامل به جام جهانی برویم، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. منتظر قرعه‌کشی هستیم چون در مذاکرات آتی برای بازی‌های تدارکاتی مهم است. بعد از قرعه‌کشی به مرور اینها را اعلام خواهیم کرد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13914

ارسال نظر