ضرر وحشتناک رونالدو از ناکامی یونایتد

نتایج منفی تیم فوتبال منچستریونایتد باعث ضرر و زیان مالی ستاره پرتغالی این تیم شده است.

ضرر وحشتناک رونالدو از ناکامی یونایتد

کریستیانو رونالدو در تابستان ۲۰۲۱ با قراردادی ۲ ساله از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، این قرارداد با توافق ۲ طرف می تواند یک سال دیگر تمدید شود.

روزنامه میرر در گزارشی اعلام کرد که رونالدو در صورت ادامه شکست‌های منچستریونایتد در این فصل، نزدیک به ۵ میلیون پوند از دست خواهد داد. ناکامی یونایتدی‌ها به پنج سال بدون جام خلاصه نمی‌شود و این تیم شاید لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز از دست بدهد.

قرار بود رونالدو در صورت قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا ۲.۵ میلیون پوند دریافت کند و با توجه به رده بندی این تیم در لیگ برتر، مبلغی دیگر از ۲.۵ تا ۵ میلیون پوند دریافت کند، اما به شرطی که شاگردان رانگنیک در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس قرار بگیرند.

منچستریونایتد توسط اتلتیکومادرید از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و با جام اتحادیه فوتبال انگلیس خداحافظی کرد. شیاطین سرخ در حال حاضر با ۴ امتیاز کمتر از آرسنال که یک بازی عقب افتاده دارد، در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

با این حال رونالدو می‌تواند پاداش قابل توجهی را با قرار گرفتن در جایگاه بهترین گلزن یونایتد در این فصل کسب کند. او در حال حاضر ۱۸ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آید.

رونالدو در حال حاضر آماده است تا به تیم ملی کشورش کمک کند که با پیروزی برابر مقدونیه شمالی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13717

ارسال نظر