پیشنهاد یوونتوس به محمدصلاح

بانوی پیر برای پر کردن جای خالی پائولو دیبالا در فصل آینده مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول را مدنظر دارد.

پیشنهاد یوونتوس به محمدصلاح

بانوی پیر برای پر کردن جای خالی پائولو دیبالا در فصل آینده مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول را مدنظر دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، 

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه یوونتوس محمد صلاح را به عنوان جانشین پائولو دیبالا برای فصل آینده می‌خواهد اما جذب او با توجه به محدودیت‌های مالی باشگاه تورینی کمی پیچیده به نظر می‌رسد.

ستاره مصری لیورپول تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد اما مذاکرات برای تمدید این قرارداد طی ماه‌های اخیر پیشرفتی نداشته است.

یوونتوس با آگاهی از این موضوع و با توجه به جدایی دیبالا در پایان فصل، اقدام به برقراری تماس‌های اولیه با مدیربرنامه‌های صلاح کرده تا از آماده بود این بازیکن در تابستان سال جاری مطلع شود.

جذب صلاح از نظر مالی برای یوونتوس کار آسانی نیست چرا که او در حال حاضر در لیورپول سالانه ۱۱ میلیون یورو حقوق می‌گیرد و یوونتوس ممکن است از پس پرداخت این حقوق برنیاید حتی با وجود معافیت‌های مالیاتی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی که بعد از ۵ سال به ایتالیا برمی‌گردند. صلاح پیش از پیوستن به لیورپول در سال ۲۰۱۷ برای تیم‌های رم و فیورنتینا بازی می‌کرد.

در حال حاضر ماتیس دلیخت با حقوق ۸ میلیون یورو در سال به علاوه ۴ میلیون پاداش پردرآمدترین بازیکن یوونتوس است. یوونتوس اما نه تنها آمادگی پرداخت حقوقی بالاتر از این را ندارد، بلکه در صدد است که سقف پرداخت حقوق به بازیکنانش را کاهش دهد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13199

ارسال نظر