ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد؛ یحیی با ۲ تغییر

بعد از پنج قهرمانی پیاپی پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ بیست و یکم خواهد شد که اولین جدال آن‌ها تقابل با فولاد در خوزستان خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد؛ یحیی با ۲ تغییر

 بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا اکنون پرسپولیس وارد لیگ می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

بعد از پنج قهرمانی پیاپی پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ بیست و یکم خواهد شد که اولین جدال آن‌ها تقابل با فولاد در خوزستان خواهد بود. آن‌ها که عنوان آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم شکست خوردند و از این رقابت‌ها کنار رفتند، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد لیگ خواهند شد و برابر قهرمان فصل گذشته جام حذفی قرار می‌گیرند.

در دروازه این تیم حامد لک به میدان خواهد رفت. گلر باتجربه پرسپولیس علیرغم دریافت سه گل برابر الهلال در چند مرحله نیز مانع از کامیابی حریف شد و با واکنش‌های به موقع دروازه سرخپوشان را نجات داد.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با تغییراتی همراه می‌شود. خروج سیامک نعمتی از ترکیب این تیم با بازگشت مهدی شیری همراه خواهد شد. در قلب دفاعی هم سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی به میدان می‌روند و در سمت چپ نیز وحید امیری حاضر می‌شود.

خط میانی پرسپولیس نیز میلاد سرلک و رضا اسدی در کنار احسان پهلوان و مهدی ترابی برابر حریف حاضر می‌شوند. خط میانی پرسپولیس که در بازی با الهلال بیشترین انتقادات را متوجه خود دید اکنون امیدوار است با نمایشی متفاوت نسبت به جدال در آسیا، بتواند برابر شاگردان عبدالله ویسی یک نمایش موفق را به جا گذاشته و این تیم را در مسیر دستیابی به اولین برد فصل کمک کند.

خط حمله پرسپولیس نیز با حضور امید عالیشاه و مهدی عبدی برابر حریف قرار می‌گیرد و امیدوار است موقعیت لازم برای دستیابی به گل را شکل داده و اولین گل فصل را در ترکیب این تیم به نام خود کنند.

‌ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد 

حامد لک
سیدجلال حسینی
فرشاد فرجی
وحید امیری
مهدی شیری
میلاد سرلک
رضا اسدی
احسان پهلوان
مهدی ترابی
امید عالیشاه
مهدی عبدی


منبع : ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1232

ارسال نظر