واکنش علی دایی به برکناری رییس فدراسیون فوتبال

سرمربی سابق تیم ملی برکناری ریاست فدراسیون را موضوعی قابل پیش‌بینی عنوان می‌کند.

واکنش علی دایی به برکناری رییس فدراسیون فوتبال

سرمربی سابق تیم ملی برکناری ریاست فدراسیون را موضوعی قابل پیش‌بینی عنوان می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین، عزل عزیزی‌خادم ریاست فدراسیون فوتبال که ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ توسط اعضای هیئت مدیره از سمت خود به صورت موقت عزل شد، یکی از اتفاقات مهم فوتبال ایران طی ماه‌های اخیر بوده و حالا قرار است روز دهم خردادماه جلسه اعضای مجمع با حضور عزیزی خادم برای شنیدن دفاعیات این چهره برگزار شود.

علی دایی چند هفته پس از این اتفاقات عجیب که در فدراسیون فوتبال مورد مشابه ندارد، در گفتگویی با تابناک به آن واکنش نشان داده و البته تصمیم برکناری عزیزی‌خادم را با توجه به رفتار و منش او موضوعی کاملا قابل پیش بینی عنوان کرده است:« این اتفاقات از روز اول برای من مثل آب خوردن قابل پیش‌بینی بود. تمام این روزها را پیش‌بینی کرده بودم که یک روزی چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد. زمانی که اشخاصی را تحت عنوان سرآشپز و آشپز و کسانی که در فوتبال نیستند، همراه تیم برای بازی‌های ملی تشریف می‌بردند. وقتی عنوان می‌شد هر کسی بتواند با دَم و نفس خود کمکی به تیم‌ملی بکند، از آنها استفاده خواهد شد، مطمن بودم که چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد. چون هیچ زمان بار کج به منزل نمی‌رسد. راه غیر مستقیم، راه نادرست هیچ‌وقت جواب نمی‌دهد. دیدیم که چه اتفاقاتی برای شاکلۀ فدراسیون افتاد. اما خدا را شکر که تیم ملی‌مان نتیجه گرفت و خدا را شکر خیلی راحت به جام‌جهانی صعود کرد.

او سپس در واکنش به شائبه جادوگری اضافه کرده است:« من وارد این مسائل نمی‌شوم. مردم خودشان خیلی بهتر در جریان امور قرار دارند و متوجه مسائل می‌شوند. همۀ این‌ها هست و شاید خیلی از جاهای دنیا هم وجود داشته باشد. اما به این وضوح همۀ پرده‌ها را دریدیم. همه چیز را به روشنی عنوان کردیم.»

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12244

ارسال نظر