تبصره ویژه رضا درویش برای ستاره پرسپولیس | درویش خیال گل محمدی را راحت کرد

رضا درویش برای تمدید قرارداد بازیکن پرسپولیس از تبصره ویژه استفاده خواهد کرد.

تبصره ویژه رضا درویش برای ستاره پرسپولیس | درویش خیال گل محمدی را راحت کرد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی قصد دارد قرارداد بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم را تمدید کند تا در نقل و انتقالات تابستانی با حاشیه‌ای مضاعف روبرو نشود.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که در نیم فصل توانست احمد گوهری، رامین رضائیان و شیرزود تمیروف را جذب کند برای تمدید قرارداد با مهدی ترابی و میلاد سرلک با چالش روبرو شد.

درویش پس از تأیید اولیه مدیر برنامه‌های ترابی برای تمدید قرارداد این بازیکن سراغ میلاد سرلک رفت تا هافبک تأثیر گذار این تیم را که توانست با پرسپولیس به پیراهن تیم ملی ایران نیز برسد تمدید کند.

مبلغ قرارداد سرلک در فصل جاری کمتر از سه میلیارد تومان است که همین موضوع باعث شده تا وی انتظار افزایش رقم قرارداد خود را بیشتر از حد معمول داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس در فصول گذشته به طور میانگین قرارداد بازیکنان را با افزایش ۲۰ درصدی تمدید می‌کرد که در برخی موارد با توجه به درخواست سرمربی و تلاش برای حفظ بازیکن خاص بندی را به عنوان استثنا در هیأت مدیره مصوب می‌کردند تا بتوانند قرارداد ستاره‌های خود را تمدید کنند.

درویش قصد دارد از این روش برای حفظ میلاد سرلک در پرسپولیس استفاده کند. مدیرعامل پرسپولیس که قصد دارد با بازیکنان تیم و کادر فنی ارتباط مستقیم بگیرد به یحیی گل محمدی اطمینان داده که سرلک را در جمع سرخوشان پایتخت حفظ خواهد کرد تا مشکلی بابت هافبک بازیساز نداشته باشد.

مدیرعامل سرخپوشان موافقت اولیه هیأت مدیره با افزایش قابل توجه قرارداد سرلک را نیز دریافت کرده است تا قرارداد او را تمدید کند.

باید دید موضع هافبک ملی پوش پرسپولیس برای ماندن در پرسپولیس چه خواهد بود و این بازیکن همچون نیم فصل قید حضور در لیگ امارات را می‌زند یا اینکه در فصل منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ لژیونر می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11620

ارسال نظر