بمب خبری یحیی برای بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

یحیی گل محمدی برای افزایش روحیه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

بمب خبری یحیی برای بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در حالی به اتمام رسید که برد دو بر یک استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان همراه با شکست دو بر صفر پرسپولیس در خانه صنعت نفت آبادان همراه بود تا شاگردان فرهاد مجیدی با ۵۱ امتیاز با خیال راحت به صدر جدول تکیه بزنند.

بیشتر بخوانید: مهاجم جذاب پرسپولیسی از دست یحیی پرید

تفاضل ۶ امتیازی پرسپولیس با استقلال در بالای جدول باعث شد تا در فضای مجازی انتقاداتی از کادر فنی سرخپوشان و بازیکنان این تیم به دلیل از دست دادن ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر مطرح شود.

این در حالی است که ۹ بازی تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و دربی برگشت پایتخت نیز در ۲۶ اسفندماه تأثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمان فصل جاری می‌تواند داشته باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جلسات تمرینی روزهای گذشته تیمش سعی کرده تا ذهن بازیکنان را معطوف به دیدار با نفت مسجد سلیمان کند و اعتقاد خود مبنی بر ادامه مسیر قهرمانی در لیگ برتر را با وجود اختلاف ۶ امتیازی با استقلال را در رختکن تیم گسترش دهد.

گل محمدی که فشار پیشکسوتان این تیم نظیر علی پروین را به دلیل اینکه در نشست‌های خبری به طور مستمر از مشکلات مالی گلایه می‌کند، متحمل است می‌خواهد بدون حاشیه برای بازی با نفت مسجد سلیمان تیمش را هدایت کند تا بتوانند جایگاه نخست جدول را از استقلال بگیرند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11502

ارسال نظر