ساعت و تاریخ بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

ساعت و تاریخ بازی استقلال و صنعت نفت آبادان| دوئل منصوریان و مجیدی در آزادیتیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت، روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

ساعت و تاریخ بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته بیست و دوم، استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای صنعت نفت آبادان خواهدبود. آبی‌های پایتخت بیستم اسفندماه از ساعت ۲۰ به میدان خواهندرفت.

صنعت نفت که هفته قبل با علیرضا منصوریان موفق شد پرسپولیس را با ۲ گل در خانه شکست دهد، حالا با بازگشت طالب ریکانی به استادیوم آزادی می‌رود تا شاهد دوئل منصوریان، سرمربی سابق استقلال و فرهاد مجیدی، مرد اول این روز‌های آبی‌های پایتخت باشیم.

استقلال با ۵۱ امتیاز و بدون شکست تا امروز، رکوردی خارق‌العاده را ثبت کرده و باید دید در آخرین بازی پیش از دربی حساس پایتخت آیا می‌تواند فاصله ۶ امتیازی با تیم پرسپولیس دوم جدولی را حفظ کند یا نه؟

بعد از رفتن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، با تصمیم فرهاد مجیدی داسیلوا، مدافع برزیلی که سابقه بازی در لیگ عربستان را دارد به این تیم اضافه شده و می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی در زمین حاضر شود.

محمد دانشگر در تمرین روز چهارشنبه استقلال هم غایب بود تا شایعات مبنی بر عدم حضور او در بازی مقابل صنعت نفت بیش از پیش شنیده شود.

خبر بد برای استقلال اینکه روزبه چشمی هم به علت ۴ کارته بودن دیدار با صنعت نفت را از دست داده و این موضوع در کنار مصدومیت دانشگر احتمالا باعث شود تا مجیدی در این بازی به دفاع ۴ نفره روی آورد. به این ترتیب عارف غلامی و مدافع برزیلی تازه وارد فیکس خواهندبود.

رودی ژستد تنها بازیکن سه کارته آبی‌هاست که در صورت دریافت کارت زرد در بازی مقابل صنعت نفت، دیدار حساس با پرسپولیس را از دست خواهدداد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11344

ارسال نظر