نگرانی بزرگ مجیدی برای بازی مقابل پرسپولیس | محرومیت سنگین برای 2 ستاره استقلالی

فرهاد مجیدی برای بازی مقابل پرسپولیس با خطر محرومیت چند بازیکن کلیدی مواجه شده است.

نگرانی بزرگ مجیدی برای بازی مقابل پرسپولیس | محرومیت سنگین برای 2 ستاره استقلالی

تیم فوتبال استقلال در مهم ترین بازی از هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شد میهمانش گل گهر سیرجان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و در صدر جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: 

آبی پوشان تهران که به عنوان تنها تیم بدون شکست در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار دارند، در هفته بیست و یکم میهمان خود گل گهر را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده تا اولین تیمی باشند که در لیگ بیست و یکم از مرز ۵۰ امتیاز عبور کرده و با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

شاگردان مجیدی راحت و بدون تلفات از این دیدار دشوار عبور نکرده و آنها سرمربی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز برای دیدار بعد مقابل صنعت نفت از دست دادند. اما این کارت قرمز تمام ماجراها و حواشی این بازی نبود و ۳ بازیکن این تیم با کارت زرد داور جریمه شدند که عبارت بودند از عزیزبک آمانوف، سعید مهری و روزبه چشمی.

کارت زرد روزبه چشمی سومین اخطار این فصل وی بود تا این مدافع میانی و ملی پوش سابق به واسطه دریافت این اخطار در آستانه محرومیت از دربی قرار بگیرد.

پیش از این هم رودی ژستد مهاجم آبی پوشان ۳ اخطاره شده بود و این دو بازیکن در صورت دریافت اخطار در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت، دیدار مهم و حساس هفته بیست و سوم مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

آبی پوشان در هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم دو بازی بسیار حساس مقابل صنعت نفت و پرسپولیس در پیش دارند که امتیازات آن در سرنوشت نهایی آنها در این فصل می‌تواند بسیار اثر گذار باشد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10963

ارسال نظر