یحیی دست فرهاد را خواند | پرسپولیس فقط اعتماد به نفس دارد

استقلال اگر بتواند فوتبال مالکانه ارائه دهد و نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس کسب کند، می‌تواند جام قهرمانی لیگ را تصاحب کند.

یحیی دست فرهاد را خواند | پرسپولیس فقط اعتماد به نفس دارد

علی لطیفی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره تساوی بدون گل‌ آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: یکی از آن بازی‌هایی بود که استقلال بازی خوبی از خودش ارائه داد. آبی‌ها مقابل نساجی فوتبال مالکانه‌ای ارائه دادند. با وجود اینکه استقلالی‌ها زیبا بازی کردند اما نتیجه مورد نظر گرفته نشد. بهترین اتفاقی که می‌تواند برای استقلال رخ دهد این است که چنین فوتبالی همراه با نتیجه ارائه دهد. با این روند فکرمی‌کنم شانس قهرمانی استقلال بسیار زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: این بازیکن فرهاد را ناامید کرد | برنامه ویژه مجیدی برای بازی مقابل گل گهر

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلالی‌ها نتوانستند مقابل نساجی به گل برسند؟ خاطرنشان کرد: معضلی وجود ندارد. وقتی به فوتبال سپاهان نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این تیم در هر بازی حدود ۱۰ موقعیت خلق می‌کند اما به گل نمی‌رسد و نتیجه مورد نظر کسب نمی‌شود. همین هم باعث شد سپاهان از کورس قهرمانی بازبماند. با توجه به بازیکنانی که استقلال دارد، این تیم با این روند می‌تواند از فرصت‌های خود استفاده کند و به گل برسد. دلیل دیگر گل نزدن استقلال، عملکرد خوب مدافعان نساجی بود و علیرضا حقیقی مقابل استقلال عملکرد بسیاری خوبی داشت و کمترین اشتباه را کرد.

لطیفی همچنین درباره عملکرد ساکت الهامی در تیم نساجی، اظهار کرد: ساکت در این فصل بسیار خوب کار کرده است. نساجی سال گذشته یکی از گزینه‌های سقوط بود اما این فصل توانسته فوتبال بسیار خوبی ارائه دهد و نتایج نسبتا خوبی کسب کند. این تیم از شرایط نامطلوب فصل گذشته خود فاصله گرفته و این نشان‌دهنده عملکرد خوب الهامی است. یکی از دلایل اینکه استقلال نتوانست مقابل نساجی برنده شود، شناخت خوب الهامی از استقلال بود.

پیشکسوت تیم فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفته است؟ خاطرنشان کرد: باور من این است که استقلال اگر بخواهد مقتدرانه قهرمان شود، باید رقیب خود، پرسپولیس را پشت سر بگذارد. سپاهان به خاطر بحران‌هایی که در طول فصل داشت، از دور قهرمانی خارج شد. الان پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

او افزود: به نظر من نتیجه داربی، می‌تواند قهرمان را مشخص کند. با توجه به شناختی که از بازی‌های داربی دارم و با توجه به نتیجه این بازی، می‌توان نتیجه گرفت که این بازی یکی از نقاط تعیین کننده قهرمان لیگ برتر است. استقلال اگر بتواند فوتبال مالکانه ارائه دهد و نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس کسب کند، می‌تواند جام قهرمانی لیگ را تصاحب کند.

لطیفی ادامه داد: تیم فرهاد مجیدی نشان داد که می‌تواند فوتبال نتیجه‌گرای خوبی ارائه دهد اما در حال حاضر، دست او رو شده و برای اینکه این معضل را از بین ببرد، نیاز دارد فوتبال مالکانه ارائه دهد. برد مقابل پرسپولیس می‌تواند قهرمانی را برای استقلال به ارمغان بیاورد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: پرسپولیس شخصیت قهرمانی را در داخل دارد و استقلال نیز شخصیت قهرمانی در حوزه بین‌الملل دارد و یکی از تیم‌های پرافتخار آسیاست. با توجه به قهرمانی چند سال اخیر پرسپولیس، این تیم اعتماد به نفس بیشتری دارد و این مسائل باعث می‌شود رقابت تنگاتنگی را شاهد باشیم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10445

ارسال نظر