چرا توسعه فردی مهم است | آشنایی با مدرسه عرشه

چند سالی است که در بحث‌های روانشناسی و صحبت‌هایی که در این حوزه می‌شود، یک کلمه بیشتر از سایر کلمات رواج پیدا کرده و استفاده‌ می‌شود. حتماً شما هم واژه توسعه فردی را شنیده‌اید.

چرا توسعه فردی مهم است 
| آشنایی با مدرسه عرشه

چند سالی است که در بحث‌های روانشناسی و صحبت‌هایی که در این حوزه می‌شود، یک کلمه بیشتر از سایر کلمات رواج پیدا کرده و استفاده‌ می‌شود. حتماً شما هم واژه توسعه فردی را شنیده‌اید. فرقی نمی‌کند که با یک دوست در حال گفتگو باشیم، به یک کتابفروشی مراجعه کنیم یا اینکه از راهنمایی‌های یک مشاور کمک بگیریم، در واقع، توسعه فردی چیزی است که این روزها بیشتر از هر چیز دیگر به آن احتیاج داریم. اما آیا واقعاً‌ می‌دانیم این کلمه پرکاربرد که آن را بسیار‌می‌شنویم دقیقاً چه مفهومی ‌دارد؟ آیا‌ می‌دانیم توسعه فردی و آموزش‌های توسعه فردی تا چه حد کاربردی هستند و چطور‌می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم؟ آیا اهمیت توسعه فردی را می‌دانیم؟ 

همه ما، برای باقی ماندن در سطح حرفه ای دنیای کسب و کار های امروز  که به سرعت در حال رشد و تغییرند،

نیاز داریم خودمان را عمیقا بشناسیم.  نقاط ضعف و قوت خود را مدام تحلیل کنیم، فرصت های محیط اطرافمان را شناسایی کنیم و با تهدیدات محیط پیرامونمان مقابله کنیم و نهایتا حرکتی رو به جلو داشته باشیم. در غیر این صورت ساکن خواهیم ماند چرا که پیشرفت حرفه ای نیازمند درک درستی از نیاز ها و آرزو های ما است. اینجاست که یک دوره توسعه فردی قدرتمند ابزار ارزشمندی برای ما خواهد بود.این دوره فارغ از اینکه چند ساله هستید هدفتون چیه و شغلتون چی هست می تواند فصلی مفید و کاربردی در زندگی تان باشد. شما در این دوره می توانید به صورت عینی و عملی به مسیر زندگی و شغلی خود نگاه کنید و آینده خود را برنامه ریزی کنید.

با توجه به سرعت تغییر و تحولات در دنیای کسب و کار، افرادی می‌توانند به اهداف خود دست یابند که علاوه بر شناخت نسبت به نقاط ضعف و قوت خود، در تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و اجرا با دانش و مهارت بیشتری عمل کنند. توسعه فردی یکی از ابزارهای بسیار ارزشمند برای تغییر نگرش و قرار گرفتن در مسیر رشد شغلی و سازمانی است. تمام افرادی که هدفی در کار و زندگی خود تعریف کردند بدون شک نیاز به مهارت‌ها و ابزارهایی دارند تا در این مسیر موفق شوند .

 

GKHmVKvPbiAw

 مخاطبان دوره آنلاین توسعه فردی

تمامی افراد که به دنبال توسعه زندگی حرفه‌ای و شخصی خود هستند و می‌خواهند تغییر را از خود شروع کنند

دوره توسعه فردی به شما کمک می کند دانش، مهارت و توانایی های خود را شناسایی و ترسیم کنید و در عین حال مسیری را برای پیشرفت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد، شما با بررسی های دوره ای استعداد ها، علایق و فعالیت های فعلی خود به برنامه ای دست پیدا خواهید کرد که همیشه می توانید از آن به عنوان سندی راهبردی برای پیشرفت در زندگی خود استفاده کنید. این برنامه می تواند به شما در بهبود عملکرد، شفاف سازی علایق، تقویت نقاط ضعف و به کارگیری نقاط قوت کمک کند. به طور کلی دوره توسعه فردی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف شغلی و شخصی کوتاه و بلند مدتتان طراحی شده است، تا بتوانید به آنچه می خواهید برسید.علاوه بر آن ما به شما مهارت می اموزیم 

سرفصل های آموزشی توسعه فردی 

  • مدل های ذهنی
  • استراتژی های فردی
  • مدیریت مالی شخصی
  • زندگی دیجیتال من / مدیریت شخصی دیجیتال)
  • خود رهبری
  • برندینگ شخصی
  • کار راهه شخصی / مسیر توسعه شغلی

دوره های آموزشی 

توسعه فردی

عکاسی

ویدیو ژورنال 

نرم افزارهای 

کدخبر: 1849

ارسال نظر