مشخصات گوشی نسل جدید شیائومی فاش شد

گوشی نسل جدید شیائومی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در حالی که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود.

مشخصات گوشی نسل جدید شیائومی فاش شد

گوشی Poco X۴ Pro در ماه مارس ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد، اما به اندازه نسل قبل خود یعنی Poco X۳ Pro چشمگیر نبود.

هم‌اکنون پوکو قصد دارد گوشی جدید خود به نام Poco X۵ Pro را هفته آخر ژانویه وارد بازار هند کند. این محصول ری‌برند شده گوشی Redmi Note ۱۲ Pro Speed Edition در نظر گرفته می‌شود که اخیراً وارد بازار چین شده است.

گوشی جدید شیائومی

گوشی Poco X۵ Pro دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD+ OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه کوالکام Snapdragon ۷۷۸G SoC بهره می‌برد که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌شود.

گوشی Poco X۵ Pro دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در حالی که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65265

ارسال نظر