پیش‌بینی جالب رئیس‌جمهور از قیمت بیت کوین

رئیس جمهورپیش‌بینی مثبت و صعودی را برای عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد.

پیش‌بینی جالب رئیس‌جمهور از قیمت بیت کوین

سال گذشته، السالوادور به اولین کشور پذیرنده بیت کوین به عنوان یک پول قانونی تبدیل شد که توسط دولت بوکله و به عنوان اقدامی برای مقابله با تورم این کشور، انجام گرفت. بعد از تصویب این قانون، رئیس جمهور این کشور ۱۳۷۰ بیت کوین را برای خزانه این کشور خریداری کرد و سود تحقق نیافته خود را روی پروژه‌هایی مثل بیمارستان و مدرسه سرمایه گذاری کرد.

رئیس جمهور بوکله پیش‌بینی کرد که در سال ۲۰۲۲ دو کشور دیگر نیز همانند السالوادور بیت کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت قانونی خواهند پذیرفت. در همین سال، او پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین با یک حرکت صعودی عظیم به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بوکله همچنین مدعی شد که در سال جاری دو پروژه مبتنی بر بیت کوین این کشور یعنی Bitcoin City و اوراق قرضه Volcano به شکوفایی چشمگیری خواهند رسید. طبق گزارش خبرگزاری‌ها، این رئیس جمهور معتقد است که Bitcoin City به شهری کاملاً فعال با محدوده‌های مسکونی، مراکز خرید، رستوران‌ها و بندر خواهد بود که «همگی مبتنی بر بیتکوین فعالیت خواهند کرد.»

بوکله با اشاره به توسعه شهر مجازی با پشتوانه اوراق قرضه ۱ میلیارد دلاری بیت کوین، مدعی شد که «Bitcoin City امسال به مرحله ساخت و ساز برسد». در کنار این ادعا، او همچنین پیشبینی کرد که از اوراق قرضه Volcano هم استقبال بسیار خوبی خواهد شد.

بوکله همچنین پیش‌بینی کرد که بیت کوین به مسئله بسیار مهمی در انتخابات آمریکا تبدیل خواهد شد و همچنین به دنبال کنندگان توییتر خود گفت که در کنفرانس ۲۰۲۲ بیت کوین منتظر یک «سوپرایز بزرگ» باشند.

پذیرش عمومی و قانونی بیت کوین توسط دولت السالوادور با مشکلات فنی و زیرساختی زیادی روبرو شده است که آخرین مشکل آن، گم شدن دارایی مردم در کیف پول بیت کوینی دولتی Chivo است.

طبق گزارش خبرگزاری‌های مختلف، حداقل ۵۰ شهروند السالوادوری در ماه دسامبر گزارش از دادن بیش از ۹۶۰۰۰ دلار بیت کوین را داده اند که به خاطر یک مشکل نرم افزاری در کیف پول Chivo رخ داده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5556

ارسال نظر