ویژگی‌های گوشی اقتصادی جدید سامسونگ افشا شد

این گوشی هوشمند اقتصادی جدید ماه جولای در بنچمارک معتبر گیک‌بنچ قرار گرفت و پس از آن در برخی از وب‌سایت‌های صدور گواهینامه نظیر Bluetooth SIG و BIS India نیز رویت شد.

ویژگی‌های گوشی اقتصادی جدید سامسونگ افشا شد

سامسونگ در مراحل پایانی توسعه‌ گوشی هوشمند اقتصادی جدیدش در سری M یعنی گلکسی M۰۴ است و به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

این گوشی هوشمند اقتصادی جدید ماه جولای در بنچمارک معتبر گیک‌بنچ قرار گرفت و پس از آن در برخی از وب‌سایت‌های صدور گواهینامه نظیر Bluetooth SIG و BIS India نیز رویت شد.

این شرکت کره‌ای هنوز جزئیاتی را در مورد مشخصات فنی این گوشی فاش نکرده، اما به لطف برخی افشاگران مشخصات کلیدی جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ در سری M لو رفته است.

صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی M۰۴ در وب‌سایت رسمی سامسونگ فعال شده و این گوشی را با شماره مدل «SM-M۰۴۵F» در این وب‌سایت قرار داده است.

M۰۴ سامسونگ

این صفحه هیچ یک از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را ارائه نکرده، اما اشاره شده که این گوشی به عنوان نسخه‌ ری‌برند شده‌ گلکسی A۰۴e که اخیراً در برخی بازار‌ها معرفی شده است، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

خصوصیات M۰۴ سامسونگ

صفحه‌ راهنمای کاربری گلکسی M۰۴ جزئیات زیادی از این گوشی ارائه نداده، اما به لطف افشاگران برخی مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است.

M۰۴ سامسونگ

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، گلکسی M۰۴ سامسونگ با پشتیبانی از Wi-Fi تک بانده عرضه می‌شوند. آن طور که به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند اقتصادی تنها از باند ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و خبری از باند ۵ گیگاهرتز نخواهد بود. همچنین سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد که رابط کاربری OneUI ۴.۰ سامسونگ را اجرا خواهد کرد.

گلکسی M۰۴ سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی LCD است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۶۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۱۹:۹ و تراکم پیکسلی ۲۹۵ ppi پشتیبانی خواهد کرد. غول فناوری کره‌ای طبق معمول از گوریلا گلس ویکتوس که در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی دارد، به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی استفاده خواهد کرد.

حفره‌ نمایشگر نیز پذیرای دوربین سلفی این گوشی هوشمند اقتصادی خواهد بود. در پنل جلویی این گوشی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. همچنین از آن جایی که جنس نمایشگر این گوشی از نوع LCD است، اسکنر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور این گوشی اقتصادی ادغام خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که پیش‌تر از بنچمارک گیک‌بنچ فاش شده، سامسونگ از پردازنده‌ هلیو G۳۵ مدیاتک با پردازنده‌ گرافیکی PowerVR Rogue GE۸۳۲۰ به عنوان قلب تپنده‌ این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. تراشه‌ مذکور به هشت هسته‌ی ARM Cortex-A۵۳ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز مجهز شده که هر هشت هسته‌ی آن با فرکانس کاری یکسان به انجام وظیفه می‌پردازند.

همچنین احتمالاً در کنار تراشه‌ هلیو G۳۵ مدیاتک شاهد قرارگیری ۳ گیگابایت حافظه‌ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهیم بود که با بهره‌گیری از درگاه کارت حافظه‌ میکرو SD کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند اقتصادی را افزایش دهند. گلکسی M۰۴ در تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای بنچمارک توانسته به ترتیب ۳۵۵۶ و ۸۰۲ امتیاز کسب کند.

پیش بینی می‌شود گوشی جدید سامسونگ دارای یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد که با شارژر ۱۵ واتی انرژی مجدد آن تأمین می‌شود.

غول فناوری کره‌ای احتمالاً در قاب پشتی این گوشی هوشمند سیستم دوربین دور سنسوره را تعبیه کرده است که دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و در کنار آن نیز سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق میدان قرار خواهد گرفت./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53757

ارسال نظر