برنامه جنجالی ماسک برای توئیتر

انتشار این گزارش باعث شد که ارزش سهام توئیتر 1.8 درصد افزایش یابد و به 51.6 دلار برسد که هنوز از قیمت پیشنهادی ماسک یعنی 54.2 دلار برای هر سهم کمتر است.

برنامه جنجالی ماسک برای توئیتر

خرید توئیتر توسط «ایلان ماسک» مدت‌هاست سر زبان‌ها افتاده و هر بار اخبار جدیدی از آن به گوش می‌رسد. ماسک، ثروتمندترین مرد جهان گاهی تصمیم به خرید توئیتر می‌گیرد و گاهی از آن عقب می‌کشد. اما چندی پیش ماسک برای آخرین بار اعلام کرد که بالأخره توئیتر را می‌خرد.

شرکت توئیتر برخی حساب‌های اختصاصی مربوط به سهام کارمندان را چند روز قبل از پایان ضرب الاجل نهایی شدن قرارداد خود با ایلان ماسک مسدود کرده است.

مسدود شدن برخی حساب های کاربری کارمندان توئیتر نشانه این است که شرکت مذکور امیدوار به تکمیل توافق خرید توئیتر توسط ایلان ماسک است.

انتشار این گزارش باعث شد که ارزش سهام توئیتر ۱.۸ درصد افزایش یابد و به ۵۱.۶ دلار برسد که هنوز از قیمت پیشنهادی ماسک یعنی ۵۴.۲ دلار برای هر سهم کمتر است.

ماسک، مدیر اجرایی تسلا و توئیتر درگیر منازعه‌ای حقوقی سر قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید این شرکت هستند و گفته می‌شود دو طرف تا ۲۸ اکتبر به توافق می‌رسند. خبر این توافق برای اولین بار در آوریل اعلام شد. توئیتر یا ایلان ماسک به طور مستقل در این زمینه اظهارنظر نکرده اند./ رویترز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 47780

ارسال نظر