باگ‌های جدید آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس لو رفت

ظاهرا برخی از مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و 14 پرو مکس به صورت رندوم در هنگام شارژ ریست می‌شوند.

باگ‌های جدید آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس لو رفت

باگ جدید آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس باعث می‌شود که گوشی هنگام شارژ ریست شود. برخی از کاربران هم راه موقتی را برای جلوگیری از ریست شدن iPhone ۱۴ Pro پیدا کرده‌اند.

نمی‌شود ادعا کرد که گوشی‌ های سری آیفون ۱۴ عرضه بی‌دردسر و راحتی را تجربه کرده‌اند؛ زیرا از همان زمانی که کاربران دستشان به گوشی‌های جدید اپل رسید، گزارش مربوط به باگ‌ های مختلف شروع شد. البته به نظر می‌رسد بیشتر باگ ها مربوط به پرچمداران گران‌قیمت اپل یعنی آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس باشند.

باگ جدید آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس

چندی پیش تعدادی از کاربران از وجود باگی در اتصال به شبکه ۵G خبر دادند و پس از آن نیز اخبار مربوط به مشکل عمر باتری iPhone ۱۴ Pro Max،‌ مخصوصا در هنگام فعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن منتشر شد. حالا نیز باگ جدیدی پیدا شده است که می‌تواند بیشتر از دیگر موارد کاربران را آزار دهد.

ظاهرا برخی از مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس به صورت رندوم در هنگام شارژ ریست می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند که گوشی را با کابل لایتنینگ شارژ کنید یا شارژر بی‌سیم مگ‌سیف. همچنین نسخه‌های مختلف iOS ۱۶ نیز تاکنون نتوانسته‌اند این مشکل را برطرف کنند. باگ جدید آیفون ۱۴ پرو در iOS ۱۶، iOS ۱۶.۰.۱، iOS ۱۶.۰۱.۲ و همچنین نسخه بتا iOS ۱۶.۱ گزارش شده است.

اپل هنوز به صورت رسمی به این مشکل واکنش نشان نداده است؛ اما بخش پشتیبانی این شرکت در پاسخ به مشکل یکی از کاربران راه‌حل‌های زیر را ارائه کرد:

با Device Firmware Update دستگاه را با کمک نسخه پشتیبانی که داشتید، به حالت اول برگردانید.

در حالت ریکاوری از نسخه پشتیبان خود استفاده کنید.

حالت شارژ بهینه را غیر فعال کنید.

برنامه Eufy را حذف کنید.

هرچند که هیچکدام از این راه حل‌ها نتوانست به کاربر اشاره شده کمک کند. در گزارش‌ها عنوان شده که این مشکل تنها هنگامی که باتری بین ۹۰ تا ۹۵ درصد در حال شارژ است، رخ می‌دهد و تنها راهی که می‌تواند جلوی آن را بگیرد، غیرفعال کردن به‌روز شدن برنامه‌ها در پس‌زمینه است.

اپل معمولا نسبت به برطرف کردن باگ های گوشی یا نرم‌افزار جدید ارائه شده سریع عمل می‌کند. با توجه به اینکه باگ جدید آیفون ۱۴ پرو می‌تواند تاثیر بسیار بدی روی تجربه کاربری افراد داشته باشد، احتمالا به زودی برطرف خواهد شد.

 

منبع: گجت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44381

ارسال نظر