خبر ساعت قطعی اینترنت تکذیب شد

امروز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۴:۰۰ اینترنت سراسری در کشور قطع خواهد شد.ایا این خبر صحت دارد

خبر ساعت قطعی اینترنت تکذیب شد

 برخی کانال های تلگرامی خبری به نقل از وزیر ارتباطات در خصوص قطع سراسری اینترنت در عصر امروز منتشر کرده اند که این خبر صحت ندارد و وزیر ارتباطات چنین مطلبی را عنوان نکرده است.

از ساعاتی پیش خبری از قول وزیرارتباطات درباره قطع سراسری اینترنت  به نام خبرآنلاین در تعدادی از گروه های تلگرامی منتشر شد ، خبر آنلاین نوشت فارغ از درستی یا نادرستی این خبر، چنین محتوایی در خبرآنلاین منتشر نشده است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از صبح امروز خبری بدون منبع از سوی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در چند کانال ناشناس منتشر شد درباره قطع سراسری اینترنت از ساعت ١۶/٣٠ دقیقه، خبری که هیچ سایت رسمی از جمله خبرآنلاین آن را منتشر نکرده است. 

همچنین  پیگیری های تسنیم از مقامات مسئول وزارت ارتباطات حاکی است؛ این خبر صحت ندارد و چنین مطلبی از سوی وزیر ارتباطات بیان نشده است.

دسترسی به پهنای باند بین‌الملل که از غروب پنج شنبه برای دومین شب  بر روی اینترنت‌های ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایلی محدود شده بود، بامداد امروز بار دیگر به حالت عادی برگشت. اما دسترسی  واتساپ و تلگرام مسدود است.

از عصر چهارشنبه، اینترنت محدودیت‌های جدی را تجربه کرد. ابتدا همراه اول و سپس سایر اپراتور‌های تلفن همراه پوشش دهی ال تی‌ای را از دسترس خارج کردند. «این بزرگترین اختلال در اینترنت ایران از سال ۲۰۱۹ است.» این بخشی از توئیت نت بلاکس با توجه به داده‌های سی ام شهریورماه رصد اینترنت ایران بود که منتشر شد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43337

  • ناشناس

    وزیر ارتباطات یاقطع ارتباط

  • محمد

    پس چرا اینترنت رو قطع کرد اگه کذب بود

ارسال نظر