خبر خوش برای طرفداران Call of Duty

ژانویه گذشته، قراردادی را با شرکت سونی منعقد کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که Call of Duty با ویژگی‌ها و محتوای یکسان، حداقل برای چندین سال دیگر پس از قرارداد فعلی سونی، روی پلی‌استیشن باقی خواهد ماند.

خبر خوش برای طرفداران Call of Duty

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ متعهد شده است که این شرکت به بازی Call of Duty اجازه خواهد داد در صورتی که قراردادش برای خرید مالک بازی Activision به پایان برسد تا چند سال آینده روی کنسول‌ها باقی بماند.

اسپنسر در نامه‌ای به جیم رایان، رئیس پلی‌استیشن سونی، متعهد شد که این بازی را برای چند سال روی کنسول‌های پلی‌استیشن نگه دارد، اما اسپنسر مشخص نکرده است که بازی Call of Duty چند سال بر روی پلی‌استیشن در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سرور مجازی ویندوز بهتر است یا لینوکس؟

فیل اسپنسر در بیانیه‌ای توضیح داد: ژانویه گذشته، ما یک قراردادی را با شرکت سونی منعقد کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که Call of Duty با ویژگی‌ها و محتوای یکسان، حداقل برای چندین سال دیگر پس از قرارداد فعلی سونی، روی پلی‌استیشن باقی خواهد ماند.

اجازه دادن به سونی برای حفظ Call of Duty بخشی از چندین تعهد برای کاهش نگرانی‌های طرف‌هایی است که در حال تجزیه و تحلیل معامله ۶۸.۷ میلیارد دلاری مایکروسافت برای مالکیت شرکت Activision Blizzard است.

هنوز کاملاً مشخص نیست که چند سال بازی Call of Duty روی پلی استیشن باقی خواهد ماند، اما بلومبرگ در اوایل سال جاری گزارش داد که مایکروسافت متعهد شده است که Call of Duty را حداقل برای دو سال یعنی تا سال ۲۰۲۴ روی پلی استیشن منتشر کند./ elbalad.news

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40888

ارسال نظر