اینترنت ارزان می‌شود؟

انتظار می‌رود با گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم، دولت زیرساخت‌ها را ارتقا داده و با افزایش پهنای باند و تسهیل دسترسی‌ها، شاهد کاهش قیمت‌های تمام شده و انجام اقدامات جدی باشیم نه این‌که برعکس کیفیت استفاده از اینترنت و سرعت پایین آید.

اینترنت ارزان می‌شود؟

غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش سرعت اینترنت و افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت در حوزه تکنولوژی و IT انتظار مردم و کاربران این است که حداقل ماهانه و به صورت فصلی شاهد بهبود در ارائه خدمات در حوزه اینترنت باشند اما عملا آنچه کاربران تجربه می‌کنند طی شدن یک مسیر برعکس است.

بیشتر بخوانید: بسته اینترنت ارزان در راه است؟

وی با بیان این که مردم از کندی سرعت اینترنت گلایه دارند، ادامه داد: سرعت اینترنت پایین آمده، دسترسی‌ها سخت‌تر شده و در عین حال قیمت‌ها هم افزایش پیدا کرده است حال این‌که انتظار می‌رود با توجه به تیراژ بالای روزانه استفاده کاربران و پیشرفت تکنولوژی با کاهش هزینه استفاده از اینترنت مواجه باشیم نه این‌که کماکان افزایش قیمت را در این حوزه ببینیم.

نوری اضافه کرد: نه تنها تسهیل در دسترسی‌ها در حوزه فضای مجازی و سایت‌ها را شاهد نیستیم که ما هم به عنوان یک کاربر این وضعیت را لمس می‌کنیم که قیمت اینترنت افزایش یافته و دسترسی‌ها هم سخت‌تر شده است. انتظار می‌رود با گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم، دولت زیرساخت‌ها را ارتقا داده و با افزایش پهنای باند و تسهیل دسترسی‌ها، شاهد کاهش قیمت‌های تمام شده و انجام اقدامات جدی باشیم نه این‌که برعکس کیفیت استفاده از اینترنت و سرعت پایین آید.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: این فراکسیون موضوع کاهش سرعت اینترنت و به دنبال آن کم شدن دسترسی به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را از طرق گوناگون پیگیری می‌کند و این را به عنوان اولویت‌ها و برنامه‌های کاری‌اش پیگیری خواهد کرد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39661

ارسال نظر