گوشی‌های خطرناک سامسونگ کدامند؟

​چهار تلفن همراه سامسونگ توانستند با عنوان موبایل‌هایی با کمترین تشعشعات در صدر رتبه‌بندی اداره فدرال حفاظت در برابر تشعشعات آلمان قرار گیرند.

گوشی‌های خطرناک سامسونگ کدامند؟

چهار تلفن همراه سامسونگ توانستند با عنوان موبایل‌هایی با کمترین تشعشعات در صدر رتبه‌بندی اداره فدرال حفاظت در برابر تشعشعات آلمان قرار گیرند.

برطبق استاندارد شورای اتحادیه اروپا که میزان استاندارد تشعشعات تلفن همراه را ۲ وات بر کیلوگرم تعیین کرده است، شرکت سامسونگ با عرضه چهار تلفن همراه در صدر جدول کمترین میزان تشعشعات، پیشتاز این رقابت شده است.

در این رقابت که به کمک اطلاعات منتشر شده از اداره فدرال حفاظت در برابر تشعشعات آلمان صورت گرفته است، تلفن همراه ZTE Blade V۱۰ کمترین میزان تشعشعات را به خود اختصاص داده است.

همچنین در میان محصولات شرکت سامسونگ نیزGalaxy Note ۱۰+ با کمترین میزان اشعه، بهترین محصول شرکت سامسونگ شناخته شده است.

در مقابل بهترین تلفن‌های هوشمند، اطلاعاتی از بدترین دستگاه‌های عرضه شده در بازار جهانی نیز وجود دارد که بیشترین میزان تشعشعات را داشته اند. در صدر جدول، Motorola Edge با میزان تشعشعات نزدیک به حد استاندارد قرار دارد.

قابل توجه است که شرکت سونی با مدل Experia AX۲ Plus و شرکت گوگل نیز با مدل Pixel ۳ X و ۳A XL خود را در بین شرکت‌هایی قرار داده‌اند که تلفن‌های همراهی با بالاترین میزان اشعه را تولید کرده‌اند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37943

ارسال نظر