رونمایی از قابلیت جدید و جذاب واتساپ

اپدیت جدید در ویندوز بومی شده و طبق توضیحات واتساپ عملکرد آن سریع تر شده است.

رونمایی از قابلیت جدید و جذاب واتساپ

 از این پس برای استفاده از اپ جدید واتساپ روی ویندوز نیازی نیست کاربر موبایل خود را به دستگاه مرتبط کند تا پیام ارسال و دریافت کند.

براساس آپدیتی جدید نسخه اصلاح شده اپ این پیام رسان برای واتساپ از حالت آزمایشی خارج شده و در فروشگاه مایکروسافت قابل دانلود است.

پیش از این کاربران ویندوز باید نسخه اپ دسک تاپ این پیام رسان را دانلود می کردند یا از طریق مرورگر وب به این سرویس متصل می شدند. اما اپ جدید در ویندوز بومی شده و طبق توضیحات واتس اپ عملکرد آن سریع تر شده است.

نسخه جدید واتس اپ در مقایسه با نمونه های پیشین شیوه اتصال ساده تری دارد، اما به غیر از آن تفاوت قابل توجه دیگری ندارد. مهمترین تغییر آن است که دیگر فرد نیازی ندارد موبایل خود را آنلاین نگه دارد تا پیام ها بین موبایل و اپ دسک تاپ سینک شوند. به گفته واتس اپ اپ بومی آن برای سیستم macOS نیز کار می کند.

قابلیت چنددستگاهی واتس اپ که در نسخه بتا عرضه شده بود، اکنون به طور کامل برای همه کاربران عرضه شده است. به این ترتیب کاربران می توانند حساب کاربری خود را بدون نیاز به موبایل شان روی ۴ دستگاه به یکدیگر متصل کنند و در همه دستگاه ها پیام ها به طور سر به سر رمزگذاری شده اند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36540

ارسال نظر