نقشه جدید اینستاگرام + عکس

با نقشه جدید اینستاگرام، دیگر مجبور نیستید اینستاگرام را ترک کنید.

نقشه جدید اینستاگرام + عکس

عملکرد نقشه در اینستاگرام امروز بسیار بهبود یافته و به نوعی از گوگل الهام گرفته شده است. نقشه جدید اینستاگرام از جستجو‌ها و فیلتر‌ها پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که رستوران ها، تفرجگاه‌ها و سایر نقاط را مستقیما در این برنامه جستجو کنند.

اینستاگرام

نقشه به روز شده همچنین دارای پست‌ها، داستان‌ها و راهنما‌هایی است که توسط کاربران برچسب‌گذاری شده‌اند و نگاهی اجمالی را به کاربران ارائه می‌دهند.

این نقشه از جستجو‌های هشتگ پشتیبانی می‌کند و امکان کاوش را با ضربه زدن روی مکان‌های برچسب گذاری شده در فید یا استوری‌ها ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید نام یک موسسه، شهر یا محله را مستقیماً در صفحه کاوش تایپ کنید و نتایج را روی نقشه ببینید.

نقشه جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که جستجو‌های خود را در یک مجموعه ذخیره کنند و مکان‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. استفاده از برچسب‌های موقعیت مکانی روی پست‌ها و استوری‌ها، تا زمانی که نمایه شما عمومی باشد، آن محتوا را به نتایج جستجو در نقشه جدید اضافه می‌کند.

این یک گام دیگر برای برنامه اینستاگرام در تبدیل شدن به فروشگاهی یکپارچه برای شبکه‌های اجتماعی، تجارت، مسافرت و به طور کلی زندگی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31579

ارسال نظر