ایلان ماسک قرارداد خرید توئیتر را لغو کرد

بر اساس نامه‌ای که وکیل مدافع ایلان ماسک روز جمعه به مدیر ارشد حقوقی شرکت توئیتر ارسال کرد، شبکه خبری CNBC تصمیم میلیاردر معروف آمریکا برای لغو قرارداد خرید توئیتر را فاش کرد.

ایلان ماسک قرارداد خرید توئیتر را لغو کرد

ایلان ماسک قرارداد خرید توئیتر را لغو کرد.بر اساس نامه‌ای که وکیل مدافع ایلان ماسک روز جمعه به مدیر ارشد حقوقی شرکت توئیتر ارسال کرد، شبکه خبری CNBC تصمیم میلیاردر معروف آمریکا برای لغو قرارداد خرید توئیتر را فاش کرد.

وکیل ایلان ماسک میلیاردر معروف آمریکایی از تصمیم وی برای لغو قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری خود با شرکت توئیتر خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس نامه‌ای که وکیل مدافع ایلان ماسک روز جمعه به مدیر ارشد حقوقی شرکت توئیتر ارسال کرد، شبکه خبری CNBC تصمیم میلیاردر معروف آمریکا برای لغو قرارداد خرید توئیتر را فاش کرد.

مایک رینگلر وکیل ایلان ماسک در نامه‌ای به پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار نوشت که «توئیتر به تعهدات خود در ذیل قرارداد عمل نکرده است».

 

وکیل ماسک گفت: «طبق قرارداد، توئیتر اطلاعات تجاری مربوطه را که ایلان ماسک درخواست کرده است، ارائه نکرد».

پیشتر ایلان ماسک گفته بود که می‌خواهد ادعا‌های توئیتر درباره اینکه حدود ۵ درصد از کاربران فعال روزانه از حساب‌های کاربری اسپم هستند، را ارزیابی کند.

وی تهدید کرده بود که اگر توئیتر ثابت نکند حساب‌های جعلی و ربات کمتر از ۵ درصد از کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند، قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شرکت را لغو خواهد کرد.

اکنون مایک رینگلر در نامه ارسالی خود به مدیر ارشد حقوقی شرکت توئیتر گفت که «توئیتر به درخواست‌های متعدد برای اطلاعات مربوط به حساب‌های جعلی در این پلتفرم پاسخ نداده یا از پاسخگویی خودداری می‌کند. این شرکت گاهی به درخواست‌های آقای ماسک توجهی نمی‌کند، گاهی به دلایل ظاهراغیر موجه آن‌ها را رد می‌کند و گاهی ادعا می‌کند که از آن‌ها پیروی می‌کند، این در حالی است که به آقای ماسک اطلاعات ناقص یا غیرقابل استفاده می‌دهد».

تیم ماسک در هفته‌های اخیر با رسانه اجتماعی توییتر بر سر «ربات‌های هرزنامه» درگیر شده‌اند و تهدید کرده‌اند که اگر این شرکت نتواند نشان دهد که کمتر از ۵ درصد از کاربران فعال روزانه‌اش حساب‌های جعلی هستند، از این توافق کناره‌گیری می‌کنند.

از طرفی، توئیتر در نشست مدیران اجرایی خود در روز پنجشنبه که هدف آن روشن کردن موضوع حساب‌های جعلی و رباتی این رسانه اجتماعی بود، اعلام کرد که هر روز یک میلیون حساب جعلی و ربات هرزنامه را حذف می‌کند.

مدیران اجرایی توئیتر در این نشست تأکید کردند که حساب‌های جعلی بسیار کمتر از ۵ درصد از تعداد کاربران فعال آن در هر سه ماهه است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29887

ارسال نظر