انجمن مخفی گوگل لورفت

کارمند سابق شرکت گوگل پس از اخراج از این شرکت وجود یک گروه مخفی در آن را فاش کرد.

انجمن مخفی گوگل لورفت

شرکت گوگل به خاطر فرهنگ شرکتی مخفیانه‌اش معروف است و نمی‌توان وجود یک فرقه مشکوک در پشت صحنه آن را نادیده گرفت. به تازگی یکی از پیمانکاران گوگل نیز این ادعا را تایید و فاش کرده است.

کوین لوید، پیمانکاری که برای کار به عنوان تهیه کننده ویدئو برای استودیوی توسعه دهندگان گوگل (GDS) استخدام شده است، ادعا می‌کند که حداقل ۱۲ عضو یک فرقه مبهم برای GDS کار می‌کنند و سطح زیادی از نفوذ بر محیط کار دارند.

لوید ادعا می‌کند که او به اشتباه اخراج شده است و به همین دلیل علیه گوگل و آژانس قراردادی او ASG به دلیل فسخ نادرست قرارداد، تلافی، ناراحتی عاطفی و عدم حمایت از او در برابر تبعیض، شکایت کرده است.

گروه مخفی مورد بحث با عنوان Fellowship of Friends شناخته می‌شود. تایمز خاطرنشان می‌کند که پیتر لوبرز عضو دیرینه فلوشیپ، GDS را رهبری می‌کند.

گزارش تایمز نشان می‌دهد که اعضای این انجمن در رویداد‌های شرکت گوگل نقش دارند. تایمز می‌گوید برخی از این ادعا‌ها را پس از صحبت با هشت کارمند فعلی و سابق گوگل و همچنین با مشاهده اسناد در دسترس عموم، از جمله فهرستی از اعضای انجمن، عکس‌های رویداد و صفحاتی که بودجه رویداد‌ها را مستند می‌کنند، تأیید کرده است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26817

ارسال نظر