اولین تصویر از گلکسی A04s سامسونگ افشا شد

مشخصات و رندر‌های CAD گلکسی A04s سامسونگ افشا شده است.

اولین تصویر از گلکسی A04s سامسونگ افشا شد

مشخصات و رندر‌های CAD گلکسی A۰۴s سامسونگ افشا شده است.یکی از افشاگران سرشناس با نام مستعار OnLeaks مشخصات و تصاویر گوشی گلکسی A۰۴s سامسونگ را منتشر کرده است.

شرکت سامسونگ در حال کار بر روی جانشین گوشی هوشمند سطح پایین Galaxy A۰۳s است. یکی از افشاگران سرشناس دنیای فناوری، Steve Hemmerstoffer که با نام مستعار OnLeaks شناخته می‌شود، با GizNext همکاری کرده است تا اولین تصاویر از Galaxy A۰۴s را ارائه کند. در ادامه تمام اطلاعاتی که از طریق رندر‌های CAD گوشی هوشمند A۰۴s به دست ما رسیده است را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.

رندر‌های گوشی گلکسی A۰۴s  نشان می‌دهد که در بالای نمایشگر این دستگاه یک بریدگی قطره‌ای وجود دارد. این شکل طراحی نشان می‌دهد که دستگاه مانند نسل قبلی خود به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مجهز شده است. با توجه به اینکه این دستگاه یک دستگاه سطح پایین است، ممکن است مانند نسل قبلی از وضوح +HD پشتیبانی کند.

نمای پنل پشتی گلکسی A۰۴s نشان می‌دهد که پنل پشتی این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی کمی دستکاری شده است. این مدل مانند قبل، دارای تنظیمات دوربین سه گانه پنل پشتی با تراز عمودی است. اما برخلاف گذشته دیگر ماژول دوربین دیده نمی‌شود و فقط سه لنز در کنار هم قرار گرفته اند. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد تنظیمات دوربین گلکسی A۰۴s وجود ندارد.

لبه پایینی قاب گلکسی A۰۴s دارای بلندگو، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. دکمه پاور واقع در لبه سمت راست قاب است که اسکنر اثر انگشت نیز می‌باشد. به نظر می‌رسد یک اسلات سیم کارت در سمت چپ دستگاه قرار دارد. گزارش جدید نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A۰۴s دارای ابعاد ۱۶۴.۱۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی متر است. امیدواریم که شایعات و اخبار جدید در روز‌های آینده جزئیات دیگر این گوشی هوشمند را منتشر کنند.

جا دارد نگاهی به مدل قدیمی‌تر این دستگاه نیز بیاندازیم. ازین طریق می‌توان حدود مشخصات این گوشی جدید را حدس زد.  گوشی گلکسی A۰۳s  دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی +PLS LCD HD، چیپست Helio P۳۵، حداکثر ۴ گیگابایت رم، حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی است.

این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه می‌باشد. سیستم دوربین این گوشی شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI اجرا می‌شود. این گوشی همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب است.

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18842

ارسال نظر