زمان انتشار کارنامه دکتری ۱۴۰۱ مشخص شد

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

زمان انتشار کارنامه دکتری ۱۴۰۱ مشخص شد

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ چهارشنبه _ بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت. آن‌دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، باید از پنجشنبه _ بیست و پنجم_ فروردین‌ماه_ تا یکشنبه _بیست و هشتم فروردین‌ماه_ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از چهارشنبه _بیست و چهارم فروردین‌ماه_ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

داوطلبان علاقمند به انتخاب هر یک از کد رشته‌های امتحانی مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند در صورت تمایل و دارابودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه‌های ذیربط را نیز انتخاب نمایند و در سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌های مجاز و براساس رشته امتحانی خود هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15982

ارسال نظر