تغییرات جدید توئیتر پس از خریداری سهام توسط ایلان ماسک

سهام هیئت مدیره توئیتر به احتمال زیاد به ماسک آزادی بیشتری برای تغییرات در این شبکه اجتماعی می‌دهد.

تغییرات جدید توئیتر پس از خریداری سهام توسط ایلان ماسک

پیش بینی می‌شود پس از خریداری سهام توئیتر توسط ایلان ماسک تغییراتی در این شبکه اجتماعی ایجاد شود.

به تازگی ایلان ماسک ۹.۲ درصد از سهام توئیتر را خریداری و خود را به بزرگترین سهامدار توئیتر تبدیل کرد. خرید سهام موسس تسلا در زمانی انجام می‌شود که درآمد سالانه توئیتر تا دسامبر ۲۰۲۱ به ۵ میلیارد دلار رسیده بود. پیش بینی می‌شود هم اکنون در توئیتر تغییراتی ایجاد شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش سایت indianexpress؛ سهام هیئت مدیره به احتمال زیاد به ماسک آزادی بیشتری برای  تغییرات در این شبکه اجتماعی می‌دهد. به عنوان مثال، در ۲۵ مارس او یک نظرسنجی در توئیتر منتشر کرد و از هوادارانش پرسید که آیا این شبکه اجتماعی به اصول آزادی بیان پایبند است یا خیر.

او اشاره کرده بود که مردم باید با دقت رای دهند، زیرا پیامد‌های نظرسنجی می‌تواند مهم باشد. پس از اینکه بیش از ۷۰ درصد از رای دهندگان گفتند که باور ندارند، توئیتر اصول آزادی بیان را با جدیت اجرا می‌کند. او دوباره توئیتی را منتشر کرد که به دنبال راه حلی بود تا آزادی بیان را در این شبکه اجتماعی افزایش دهد.

او همچنین در یکی از توئیت‌های خود پرسید که آیا این شبکه اجتماعی باید دکمه ویرایش داشته باشد یا خیر. پاراگ آگراوال، مدیرعامل توئیتر، به این توئیت پاسخ داد و از مردم خواست با دقت رای دهند، زیرا پیامد‌های نظرسنجی مهم است. با منصوب شدن ماسک، توئیتر می‌تواند با پلتفرم‌های دیگر مانند فیس بوک و اینستاگرام رقابت کند.

همچنین توئیتر به محصولات جدیدتری مانند توئیت‌ها و فضا‌های صوتی گسترش یافته و باعث رضایت کاربران شده است. افزون بر این می‌تواند به معنای تقویت تصویر برای پلتفرم باشد که توسط کاربران به دلیل سرکوب آزادی بیان و سوگیری نسبت به توئیت‌ها و محتوای ایدئولوژی‌های چپ مورد انتقاد قرار گرفته است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15575

ارسال نظر