بدون نیاز به ذخیره شماره در واتساپ پیام ارسال کنید

بتای جدید واتس‌اپ امکان ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره موبایل را فراهم می‌کند

بدون نیاز به ذخیره شماره در واتساپ پیام ارسال کنید

بتای جدید واتس‌اپ امکان ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره موبایل را فراهم می‌کند

به گزارش عرشه آنلاین، واتس‌اپ اخیرا شروع به انتشار قابلیت‌های جدیدی کرده که تجربه کاربری بهبود یافته‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. آپدیت بتای جدید واتساپ، ویژگی جدیدی را ارائه می‌دهد که به لطف آن می‌توان با لمس شماره یک کاربر، گزینه‌های جدیدی را انتخاب کرد و می‌توان بدون نیاز به ذخیره شماره سیم کارت کاربر، برای وی پیام فرستاد.

پیام‌رسان واتس‌اپ چندی پیش اعلام کرد که قابلیت‌های جدیدی را به بخش پیام‌های صوتی افزوده است.

آپدیت بتای واتساپ و نمایش گزینه‌های جدید با لمس شماره

whatsapp-beta-new-feature-2

بر اساس گزارش جدیدی، واتس‌اپ آپدیت بتای جدیدی را در پلی استور منتشر کرده که با نسخه 2.22.8.11 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربران داوطلب پروژه آپدیت بتای واتساپ می‌توانند به این به‌روزرسانی دسترسی پیدا کنند. قابلیت جدیدی که به این به‌روزرسانی افزوده شده، میانبرهای جدیدی را پس از لمس کردن یک شماره نمایش می‌دهد.

خوشبختانه واتس‌اپ در حال توجه به نیاز کاربران است و بالأخره ویژگی‌های کاربردی در حال انتشار در این پیام‌رسان محبوب هستند. احتمالا مطلع هستید که در نسخه‌های فعلی واتس‌اپ، پس از لمس یک شماره به اپ شماره‌گیر گوشی خود منتقل می‌شوید.

whatsapp-beta-new-feature-1

اکنون این قابلیت به نحو دیگری کار می‌کند. اسکرین‌شاتی که در بالا قرار داده شده، نشان می‌دهد که در آپدیت بتای جدید واتساپ پس از لمس شماره تلفن یک کاربر چه اتفاقی می‌افتد. اگر یک کاربر در این پیام‌رسان حضور نداشته باشد، پس از لمس شماره او دو گزینه برای افزودن وی به لیست مخاطبان یا برقراری تماس با او پیشنهاد می‌شوند. در صورتی که این کاربر در واتس‌اپ حضور داشته باشد، می‌توانید گزینه چت کردن با او را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز برای همه کاربران فعال نیست؛ اما به‌زودی در نسخه عمومی منتشر می‌شود و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

نظر شما در مورد افزوده شدن این قابلیت به واتس‌اپ چیست؟

منبع: دیجیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14781

ارسال نظر